Backpacka över jul/nyår. Söker sällskap🥳

Av Mimis
15 sep. 2019 11:17
Visningar: 167
Jag är sugen på att ta tillvara på alla röda dagar vid jul och nyår och fly till varmare breddgrader i typ 3 veckor.

Jag själv bor i Karlshamn, Blekinge, vilket innebär att jag kommer utgå från Köpenhamn eller Malmö.

Jag är en wild n crazy tjej på 28 år som älskar att ligga på stranden lika mycket som jag älskar äventyr. Jag är väldigt öppen och bjuder på mig själv så reser gärna med någon likasinnad. Jag gillar både att träna och att festa så jag är rätt så allround.

Resemål är rätt flexibelt, antingen Asien, Sydamerika ellet Australien. Enda kravet jag har är att det ska vara varmt. Exakta datum och budget är med rätt flexibelt.

Jag ser gärna att vi ses och kollar så vi klickar innan någon resa bokas.

Låter det spännande? Hör av dig😁
15 sep. 2019 11:25
Hej! Detta låter intressant!!

Skriv gärna till mig på Facebook Så kan vi skriva vidare.

Heter Jasmine Torki

:)
Medlemmen har tagit bort svaret
28 sep. 2019 15:07
Hej! Jag har tänkt att dra mot asien/Nz i höst eller vinter, oklart hur länge. Hur ser planerna ut? Helt inne på att se häftiga saker men fest och sol & bad, såklart!
Av Mimis
7 okt. 2019 20:36
Jag har inte tänkt så mycket på detaljer. Jag har bara 2-3 veckor på mig så hinner inte så mycket. Hade gärna upplevt malaysia, Indonesien eller Filippinerna. Man kanske hinner med 2 av de länderna iaf😊