Backpacka någonstans

8 jan. 2019 13:13
Visningar: 143
Hej!
Jag heter Matilda, 24 år och jag är sjukt sugen på att dra å backpacka någonstans i slutet på feb/början på mars eller så, har et uppehåll från plugget i ca 5 veckor from slutet på feb! Tänkte mig max 3 veckor men ändå hinna med kanske 2 länder, gillar inte att ligga still och vill helst se så mkt djur å natur som möjligt:)

Heter Matilda Gunnarson på fb 💃
Av Anngu
8 jan. 2019 17:02
Hej Matilda! Skulle in här för att just söka en resekompanjon exakt då! Jag ska hälsa på min släkt i Vietnam en vecka, men har sedan 2 veckor kvar jag vill ”backpacka”. Precis som du resa runt, se natur och äta god mat, varva med lite strandhäng men mest se massa nytt och möta folk 😍. Så från sisa veckan i mars tänkte jag antingen fortsätta resa lite runt Vietnam, eller dra direkt till Kambodja, några öar i Thailand kanske? Vad säger du om sydostasien?🌴😁 kombinera coola tempel med djungel och stränder! Annars är jag en tjej, 25 år och bosatt i Sthlm. Heter An Nguyen på Facebook men lär svårt att hitta mig.. så jag tänkte hitta dig istället. Fanns fler Matilda Gunnarsson också, hoppas jag skriver till rätt 😬.
Hoppas du är sugen! Vore kul!!
8 jan. 2019 20:29
Hej! Vad roligt, jag söker också någon att resa med, har rest en del tidigare men arbetar nu heltid och har haft svårt att komma iväg men tänker att jag nu i några veckor i feb/mars ska iväg och resa och söker någon att resa och dela glädjen med😃
Jag är själv inne på Centralamerika/Sydamerika ex costa rica! Jg hittar dig inte heller på fb! Men du får gärna höra av dig så kan vi prata mer🏄🏼‍♂️🧗🏼‍♀️🌎
9 jan. 2019 06:49
Åh vad kul att ni också vill ut å resa!!😍 jag är kanske lite mer inne på costa rica hållet då ja redan vart ute å rest i både vietnam och thailand innan😇 skulle du kunna tänka dig det An?☺️ Julia, om du vill kan vi ju snacka lite på insta annars (tänkte ja försökte skulle hitta dig på insta men insåg att de fanns fler julia svensson😁) sök på matildacarin på insta så ska de bara va ja som heter de!💃