Backpacka någonstans
Hej!
Jag heter Matilda, 24 år och jag är sjukt sugen på att dra å backpacka någonstans i slutet på feb/början på mars eller så, har et uppehåll från plugget i ca 5 veckor from slutet på feb! Tänkte mig max 3 veckor men ändå hinna med kanske 2 länder, gillar inte att ligga still och vill helst se så mkt djur å natur som möjligt:)
Heter Matilda Gunnarson på fb 💃
Jag heter Matilda, 24 år och jag är sjukt sugen på att dra å backpacka någonstans i slutet på feb/början på mars eller så, har et uppehåll från plugget i ca 5 veckor from slutet på feb! Tänkte mig max 3 veckor men ändå hinna med kanske 2 länder, gillar inte att ligga still och vill helst se så mkt djur å natur som möjligt:)
Heter Matilda Gunnarson på fb 💃
Hej Matilda! Skulle in här för att just söka en resekompanjon exakt då! Jag ska hälsa på min släkt i Vietnam en vecka, men har sedan 2 veckor kvar jag vill ”backpacka”. Precis som du resa runt, se natur och äta god mat, varva med lite strandhäng men mest se massa nytt och möta folk 😍. Så från sisa veckan i mars tänkte jag antingen fortsätta resa lite runt Vietnam, eller dra direkt till Kambodja, några öar i Thailand kanske? Vad säger du om sydostasien?🌴😁 kombinera coola tempel med djungel och stränder! Annars är jag en tjej, 25 år och bosatt i Sthlm. Heter An Nguyen på Facebook men lär svårt att hitta mig.. så jag tänkte hitta dig istället. Fanns fler Matilda Gunnarsson också, hoppas jag skriver till rätt 😬.
Hoppas du är sugen! Vore kul!!
Hoppas du är sugen! Vore kul!!
Hej! Vad roligt, jag söker också någon att resa med, har rest en del tidigare men arbetar nu heltid och har haft svårt att komma iväg men tänker att jag nu i några veckor i feb/mars ska iväg och resa och söker någon att resa och dela glädjen med😃
Jag är själv inne på Centralamerika/Sydamerika ex costa rica! Jg hittar dig inte heller på fb! Men du får gärna höra av dig så kan vi prata mer🏄🏼♂️🧗🏼♀️🌎
Jag är själv inne på Centralamerika/Sydamerika ex costa rica! Jg hittar dig inte heller på fb! Men du får gärna höra av dig så kan vi prata mer🏄🏼♂️🧗🏼♀️🌎
Åh vad kul att ni också vill ut å resa!!😍 jag är kanske lite mer inne på costa rica hållet då ja redan vart ute å rest i både vietnam och thailand innan😇 skulle du kunna tänka dig det An?☺️ Julia, om du vill kan vi ju snacka lite på insta annars (tänkte ja försökte skulle hitta dig på insta men insåg att de fanns fler julia svensson😁) sök på matildacarin på insta så ska de bara va ja som heter de!💃