Backpacka i Sydostasien i början av 2017
Hej! Jag blir klar med plugget i slutet av januari 2017 och är väldigt pepp på att backpacka i Sydostasien då. Hade tänkt mig att vara borta i typ två månader och hade tänkt att börja i Thailand men är väldigt flexibel. Skulle vara roligt att resa ihop med någon eller några, i alla fall till en början :)
Ha det bäst!
Ha det bäst!
Hej :) Vad roligt! Jag tänkte försöka satsa på att åka iväg den 29/1 :)
Hej jag har också tänkt dra iväg i januari till Thailand =) Jag skulle vilja resa runt i Thailand till olika öar och snorkla och upptäcka saker. Jag är även nyfiken på Bali men väldigt flexibel, har tänkt vara borta 2 månader och har inte varit i Asien tidigare. Tycker det är lite läskigt att åka själv så skulle gärna vilja åtminstone delvis boka upp med andra. Hör av er om det låter intressant =)
Vad roligt! Jag är också som sagt öppen för förslag, men jag vill gärna som sagt resa till örar så låter perfekt! Sanna Lind heter jag på facebook, profilbild med hoodie :D Lägg gärna till mig så kan vi prata mer.
Åh Bali skulle jag jättegärna vilja åka till! Och Thailand! Annars är jag väldigt flexibel. Vietnam skulle vara kul också.
Vad roligt! Vi styr upp nån facebook chat =)
Heter Charlotte Lundin på Facebook! Står på en klippa på profilbilden