Backpacka i Sydostasien en månad i juni med mig? :)

Av Minajo
30 mars 2016 16:26
Visningar: 67
Hej! Jag funderar på att packpacka i en månad i Sydostasien där vädret är bra, exempelvis Thailand och Malaysia. Jag tänkte åka runt 3:e juni och stanna en månad. Jag söker kontakt med tjejer för att se om vi skulle kunna passa som resekompisar :)

Jag är en tjej på 24 år. Jag pluggar till socionom i Helsingborg. Jag är en glad, social, humoristisk person som bjuder på mig själv.

På min resa vill jag uppleva naturupplevelser, se ”det riktiga landet” – inte bara turistgrejer, sola, bada i havet, göra adrenalinaktiviteter, festa, dansa (jag är expert på att dansa fuldans och samtidigt se riktigt dödligt seriös ut), äta god mat, äta chips (ja jag älskar chips), läsa böcker på stranden, träffa intressanta människor och göra spontana saker.

Hoppas att detta låter intressant för någon :)
16 apr. 2016 00:35
Hej!
Är nybliven singel och riktigt ressugen!
Alltid velat åka till Bali och även nyfiken på Thailand men har ingen att åka med så kan tänka mig andra ställen också bara jag kommer iväg tror jag :)
T.om redan köpt en 60l backpackryggsäck så jag måste ta mig iväg ;) 😂
2 maj 2016 19:19
Hej, tänkte fråga om du har hittat någon att resa med? Tar min kandidatexamen nu i början på juni och är sugen på att åka iväg ca 2 veckor efter det... Kan tyvärr inte stanna i 1 månad men tänkte åka runt 13e juni... Känns som ditt mål med resan är precis det jag vill, har förvisso varit i Thailand två gånger tidigare men SOL vill jag ha! :) Hör av dig om du inte hittat någon än! :)
//Amanda
Av Martos
7 maj 2016 22:56
Hej!

Jag heter Maja och är 22 år gammal och pluggar ekonomi. Jag har tenta 7 juni, men annars kan jag hela månaden. Jag är sugen på att lära mig surfa, så är du intresserad av det är det full pott! 😊

Hör av dig om du är intresserad så kan vi snacka mer!
8 maj 2016 09:30
Hej! Befinner mig just nu i Australien där jag backpackat ensam i snart 3 månader! Är nu sugen på att åka till Asien och ska börja planera vart jag vill åka. Kommer åka någon gång i maj och har tankar på att besöka Kambodja, Thailand och Indonesien. Malaysia och Filippinerna är också alternativ :). Söker också en reskompis eller flera. Är öppen för alla förslag! Planerar att vara borta till augustimånad.