Backpacka i Sydostasien

2 jan. 2017 09:40
Visningar: 374
Hej allihopa! jag måste lämna Australien senast 27 januari och är inte alls sugen på att åka hem än,
Min tanke är att åka vidare och resa runt i Sydostasien i ca 3 månader. Har inte planerat något speciellt, men är för härliga stranddagar, fest och massor med nya äventyr! Om det är någon/några som tänker i samma banor, hör av er!! Skulle vara superkul att ha någon att resa med :)
2 jan. 2017 13:37
Hej Linn! Jag vill iväg från Sverige så fort aom möjligt i stort sett och åka och backpacka i Sydostasien och letar efter någon att resa med! Du får gärna lägga till mig på Facebook: Emilia Blomqvist heter jag där och har samma profilbild som här. Så kan vi prata vidare där! :)
Av Alidam
3 jan. 2017 16:03
Hallå! Jag har också tänkt dra ut i vida världen, tänkte i februari och börja i Bangkok typ 2 dagar sen fara vidare i Thailand, Bali, Malaysia, Indonesien, Singapore, Kambodja och mer! Hör av dig om det verkar intressant! 🌴🌞
Fb: alida mårtenson
Av Emeliem
3 jan. 2017 20:33
Hejhej! Min plan är också att landa någonstans i Asien runt den 27e januari och resa runt ett tag 😊✌️️
9 jan. 2017 19:21
Hej! Min plan ser väl nästan lika ut också :) Hör gärna av er på fb om ni är fortfarande funderar på att åka och vill ha sällskap. Thilda Sundström
11 jan. 2017 12:20
Hej! Jag bokade precis en enkelbiljett till Bangkok till den 28:e Januari, tänkte backpacka runt i 2-3 månader, jag åker jättegärna ihop! Har inga speciella planer heller, mer än att jag tänkte börja i Thailand och ta det därifrån, hör av er! Alethe Hjuberger heter jag på Fb :)
Medlemmen har tagit bort svaret
13 jan. 2017 14:34
Hejsan!! Jag är också sjukt sugen på att dra till Asien och stanna i 2-3 månader. Strandhäng, drinkar och träffa nya människor är typ de enda tankarna jag haft senaste tiden och känner bara att jag mååååste åka till solen. Har du redan hittat nån att åka med får ju gärna nån annan som också är sugen på att åka höra av sig, Alva Ring på Facebook!
Av Crooxn
14 jan. 2017 23:19
Citerat från Linnmalmheim:
Hej allihopa! jag måste lämna Australien senast 27 januari och är inte alls sugen på att åka hem än,
Min tanke är att åka vidare och resa runt i Sydostasien i ca 3 månader. Har inte planerat något speciellt, men är för härliga stranddagar, fest och massor med nya äventyr! Om det är någon/några som tänker i samma banor, hör av er!! Skulle vara superkul att ha någon att resa med :)
jag åker till thailand på onsdag nästa vecka sen åker jag vidare till filippinerna backpackar själv :)
Av Emelien
23 jan. 2017 06:31
Har skrivit till dig på fb!
25 jan. 2017 12:13
Tänkte backpacka runt lite i thailand, kambodja, vietnamn, filipinerna och bali i mars men är öppen för andra resmål! :D Ni får gärna skriva till mig på facebook, heter Marlen Grau! :)