Backpacka i HELA Sydamerika hösten 2017 i ca. 3 månader

Av Amaal
21 juni 2016 20:42
Visningar: 57
Hej, jag är en glad tjej på 20 vintrar som söker en resekompis till en lite större resa hösten 2017. Jag har tänkt mig en backpackning i form av att börja i norra Sydamerika och resa söderut. Kanske att man är 1 vecka i varje land och försöker uppleva så mycket som möjligt. Själv gillar jag allt ifrån storstaden och shopping till havet, natur och berg. Men äventyr och utmaningar är det jag älskar mest!! Dock är jag öppen för förslag så det är inget som är spikat. Huvudsaken är bara att jag vill besöka alla länderna och se så mycket som möjligt.

Är du sugen så är det bara att höra av dig :) Det är ett tag kvar, men det är lika bra att vara väl förberedd när det gäller att både spara pengar och hitta resekompis! :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Amaal
2 juli 2016 12:21
Hej! det spelar ingen roll om du är två år yngre :). Ja, som sagt är inget spikat så hade kunnat åka lite senare på hösten. ( i Sydamerika så är klimatet bara varmare då, som är ett plus för mig iallafall, då jag älskar värme :D)

Men när "typ" hade du tänkt dig då? typ oktober 2017? Eller senare?
Hade varit super kul!
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Amaal
2 juli 2016 20:25
Jag hade tänkt mig mellan 3-4 månader typ. Ja, vi kan snacka på Facebook, lite enklare ☺️ Heter: Amal Ait Melloul
Är också så himla suuuugen på att resa!!!!! 😀