Backpacka i början utav 2016 i Syd eller Nordamerika!
Hej kompisar!
Jag har varit hemma i snart 9 månader efter att rest i Australien, Thailand och Kambodja. Är pepp på att köra en riktigt nice backpacking runt omkring i syd eller noramerika. Eller kanske båda...?
Letar efter någon skön och lättsam människa att åka tillsammans med!
Har inga som helst planer på vilka länder, rutt eller längd så är superflexibel. Vill uppleva mycket och feta grejer!
Hör av er om era planer och om vi kan slås ihop!
:)
Jag har varit hemma i snart 9 månader efter att rest i Australien, Thailand och Kambodja. Är pepp på att köra en riktigt nice backpacking runt omkring i syd eller noramerika. Eller kanske båda...?
Letar efter någon skön och lättsam människa att åka tillsammans med!
Har inga som helst planer på vilka länder, rutt eller längd så är superflexibel. Vill uppleva mycket och feta grejer!
Hör av er om era planer och om vi kan slås ihop!
:)
Hej!
Vill också åka till Nordamerika i början av 2016.
Har du möjligtvis Facebook, så man kan prata och dela idéer där?:)
Vill också åka till Nordamerika i början av 2016.
Har du möjligtvis Facebook, så man kan prata och dela idéer där?:)
Hej tjejer! Jag åker till cancun den 1 februari, är där i 2 veckor, sen blir det costa rica och Panama :) vore kul om man var flera! Hör av er:)
Josefine Björklund på FB
Josefine Björklund på FB
Hej!
Jag har också tankar på att åka till Syd-Nordamerika för att upptäcka under 2016, vore kul att ha någon att åka med ;)
Finns på fb på Elin Färlén :)
Jag har också tankar på att åka till Syd-Nordamerika för att upptäcka under 2016, vore kul att ha någon att åka med ;)
Finns på fb på Elin Färlén :)