Backpacka i Asien vintern 2016/2017

5 juni 2016 20:27
Visningar: 129
Hejsan!
Jag är en 20-årig tjej som behöver lite resesällskap till en backpackingresa i Asien jag har tänkt göra nu kommande vinter, och eftersom ingen av mina kompisar kan/vill åka så tänkte jag kolla om nån här är intresserad? Hade tänkt åka i slutet av december/början av januari. Reserutten jag tänkt idag skulle isf vara Bali-Malaysia-Filippinerna-Kambodja-Vietnam-Thailand och jag planerar att vara borta minst 4 månader.
Men som sagt, vill ha sällskap och är du intresserad så hör gärna av dig. Tjej eller kille kvittar! :)
6 juni 2016 01:31
Hej!
Jag är en snart 19-årig student som vill passa på att ge mig av från Sverige och resa runt. Vi verkar ha väldigt snarlika planer, då jag hade tänkt mig ungefär samma resrutt och samma längd på resan. Är du intresserad kan vi ju fortsätta diskutera? :)
/Olivia
6 juni 2016 12:10
Hej tjejer! Jag har samma planer och behöver sällskap jag med! Jag är på allt egentligen!! 😄
6 juni 2016 12:31
Kul!! 👏🏼👏🏼
Det kanske är lättare att diskutera vidare i ett annat forum, typ Facebook eller sms? :)
6 juni 2016 15:10
Hej!

Dina planer låter väldigt lika mina och jag letar också efter någon/några att åka med. Hör gärna av dig om du vill prata mer!
6 juni 2016 16:57
Hej!
är väldigt intresserad av detta, då även jag letar efter några att åka med!
lite om mig själv: är 21 år studerar till kock, som jag borde va klar med nu i oktober, och jobbar även i Danmark inom lokalvården.
är äventyrlig av mig gillar att testa/se nya saker utöver det vanliga!
är väldigt glad och skrattar en hel del! är lite av en optimist!

hör gärna av er om jag väcker något intresse!

Mvh Nikola
6 juni 2016 20:04
Gud vad kul hörni!! Vi kanske skulle försöka få ihop nån gruppchatt allihopa på Facebook eller liknande så vi kan fortsätta snacka där? :D
6 juni 2016 20:18
Absolut! Olivia Sjöberg heter jag på fb, har en grön tröja på profilbilden :)
6 juni 2016 20:23