Backpacka i Asien / Nya Zeeland / ?

Av Agneesi
7 apr. 2014 16:43
Visningar: 328
Hej!

Är 19 år, är trött på kalla tråkiga Sverige och längtar egentligen bara iväg. Har länge drömt om att få backpacka då jag alltid haft ett stort intresse av att resa och se andra länder. Vill komma iväg till hösten efter att ha jobbat hela sommaren i Sverige och vill försöka spara ihop så jag kan vara iväg i cirka 3 månader. Eftersom jag inte har någon i min umgängeskrets som jag kan resa med får jag söka mig här. Jag tänker mig Asien (Thailand, Kambodja, Vietnam för att nämna några) och Nya Zeeland.
Jag vill ha roligt på min resa, äventyra, äta god mat och bara njuuta av livet på andra sidan jorden.
Av Liisut
14 apr. 2014 18:44
Hej! Jag är 21 år och vill också komma iväg till hösten, tänker mig också Asien och Nya Zeeland, men även Australien för att jobba. Vill se och uppleva mycket, träffa människor och bara ha det otroligt bra! Maila gärna mig så kan vi prata mer :) (Logga in för att se e-postadress)
Av Diab
20 apr. 2014 01:35
Hej på dig ! Samma här jag skulle välja hitta en tjej åka med till att bra land , så jag tänkte fråga om intresserad då vi kan ha kontakt och planera om det här
22 apr. 2014 12:39
Hej!

Är också intresserad av Asien till hösten. Har tänkt mig länder som Kambodja, Laos, Vietnam och Burma. Inget är spikat ännu och jag är öppen för förslag! Vill gärna se så mycket som möjligt och äventyra.

Hör gärna av dig om du vill.

Mail: (Logga in för att se e-postadress)
Facebook: Ewa Jacobsson
26 apr. 2014 18:36
Hej! Jag är också sugen på att resa i höst. Har funderat på att börja jobba utomlands men är väldigt osäker och känner att en resa skulle vara en bra start. Jag är sugen på Asien men är öppen för förslag :) Är många som är intresserade, vore superkul att dra ihop ett gäng.

Hör av dig på mejl, (Logga in för att se e-postadress)
Av Evelinh
21 feb. 2015 23:15
Hej! Jag är 20 år gammal och gryyymt intresserad av att göra någonting liknande! Då nästan alla mina kompisar studerar (jag jobbar och funderar på vad jag vill bli fortfarande, haha) så har ingen jag känner råd/tid att följa med mig. Jag tänkte antingen dra till Australien och jobba/lära mig surfa eller backpacka i Asien framförallt. Vore extremt kul att dra ihop ett gäng. :)