Backpacka i Asien + Nya Zeeland 2018

15 mars 2017 13:18
Visningar: 165
Hej! Vi är tre stycken (22, 24 och 24 år) som ska iväg på äventyr i ca fem månader nästa år och vi söker nu efter en person som vill följa med oss. Häng med, det blir kul!

Vi tänkte börja vår resa i slutet av februari/början av mars 2018. Tanken är att först hyra en van på nya Zeeland under några veckor. Sedan tänkte vi dra vidare till Filippinerna och sen Vietnam och Thailand, och eventuellt Laos/Kambodja. Sen avslutar vi resan på Indonesien.

Vi heter Lovisa, Matilda och Marcus och kommer alla från Örnsköldsvik men bor i Stockholm nu. Vi är snälla, roliga och lite konstiga. Vi gillar människor och är väldigt välkomnande och lätta att umgås med. Vi vill ha en resa med massa äventyr, tokigheter, fest och möten med nya spännande människor, men vi vill också ha slappa dagar med chill och mys vid stranden.
Av Leon81
19 mars 2017 17:25
Hej! Det låter trevligt och fint. jag tror alla drömmar en sån resa men alla har inte den möjligheten ☺ men det skulle vara säkert roligt att hänga med
Av Jumme98
4 sep. 2017 22:36
Hej! Låter väldigt lockande måste jag säga. Arbetar till slutet av februari men är ledig därefter. Om det fortfarande finns en plats över är jag väldigt intresserad. Ni kan nå mig på facebook :)
https://www.facebook.com/linus.jumme