Backpacka i Asien med mig ✈️🌏
Hej! Felicia heter jag och är en 19-årig tjej som bor i närheten av Stockholm. Jag har sedan länge drömt om att backpacka i Asien, men dessvärre har jag ingen att åka med, vilket är varför jag vänder mig till er som är i samma sits som mig. Har inte kommit så jättelångt med min planering eftersom att jag tycker att det känns dumt att planera för mycket innan jag har hittat någon att åka med, men jag skulle vilja åka i ca 3 månader och besöka typiska backpack-länder som Thailand, Filippinerna och Bali exempelvis. Skulle vilja dra nu i januari/februari någon gång. Inget är dock hugget i sten, så kom gärna med egna förslag!!! Jag vill verkligen få ut så mycket som möjligt av resan så om du är en skön person som vill uppleva nya kulturer och sevärdheter, testa på nya saker som att surfa och dyka t.ex, hänga på stranden, festa och lära känna nya människor så får du mer än gärna höra av dig!
Obs! Skulle gärna åka i grupp så vore toppen om du kände samma sak :)
Obs! Skulle gärna åka i grupp så vore toppen om du kände samma sak :)
tja! jag är inne på precis samma spår som er att kicka nu i början av 2018 hade tänkt börja i vietnam å sluta resan i bali. hade tänkt kicka i mitten av feb å komma hem i mitten av maj. skicka pm om ni hade vart intresserade
Medlemmen har tagit bort svaret
jag har bokat flyg nu till Vietnam den 11 feb. hade vart väldigt kul om man kunde träffas nånstans i asien.
Hej,
Jag är inne på lite samma spår. Är också sugen på att resa runt i Asien med start i början av 2018, hade varit kul att göra det ett gäng :) Skriv gärna PM om du vill snacka lite mer om det!!
Jag är inne på lite samma spår. Är också sugen på att resa runt i Asien med start i början av 2018, hade varit kul att göra det ett gäng :) Skriv gärna PM om du vill snacka lite mer om det!!
Hej! Jag har planer att sticka och backpacka i Asien under februari-april, tiden inte helt bestämt ännu. Saknar också resesällskap så skulle vara kul att åka tillsammans! :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Jag är också sugen ! Hör gärna av er om ni vill prata vidare 😃👌🏻
Heej!
Jag och min kompis kommer också befinna oss lite överallt i Asien mellan 2 februari och 19 mars. Eftersom vi hade en tidsbegränsning på hur länge vi kunde vara borta pga jobb och lite annat är vårt schema rätt så fullspäckat redan, då vi vill utnyttja tiden så mycket som möjligt, men ifall någon/några befinner sig på Ko Samui/Ko Phangan i slutet på februari/början på mars så hade det varit jätte kul att mötas upp, kanske festa tillsammans på full moon party den 2/3?
Hör gärna av er om ni är intresserade!! :)
Jag och min kompis kommer också befinna oss lite överallt i Asien mellan 2 februari och 19 mars. Eftersom vi hade en tidsbegränsning på hur länge vi kunde vara borta pga jobb och lite annat är vårt schema rätt så fullspäckat redan, då vi vill utnyttja tiden så mycket som möjligt, men ifall någon/några befinner sig på Ko Samui/Ko Phangan i slutet på februari/början på mars så hade det varit jätte kul att mötas upp, kanske festa tillsammans på full moon party den 2/3?
Hör gärna av er om ni är intresserade!! :)
Hej! Har skickat pm så du får gärna gå in och kolla där :)
Är också 19 år och tog studenten nu i våras. Kommer från Skåne och har tänkt åka i januari, men vill gärna hitta någon att resa tillsammans med. Letar du fortfarande efter någon att resa med? :)
Är också 19 år och tog studenten nu i våras. Kommer från Skåne och har tänkt åka i januari, men vill gärna hitta någon att resa tillsammans med. Letar du fortfarande efter någon att resa med? :)