Backpacka i asien januari

19 okt. 2015 15:33
Visningar: 48
Hello!

Jag är en tjej på 20 år som tänkte åka iväg till asien och backpacka i början av januari. har jobbat sedan jag tog studenten 2014 så nu känner jag att jag vill bort från sverige ett tag och bara resa runt och leva livet, festa och uppleva massa nya spännande saker, vet inte riktigt vart jag vill åka exakt men tänkte mig typ kambodja thailand, bali, vietnamn bland annat och tänkte vara borta i ett par månader :) Känner ingen som kan/vill åka med då mina kompisar just nu pluggar och jobbar så provar här istället. Hör av er om det verkar intressant :)
Kramisar
23 okt. 2015 22:46
Hej Emma! Mitt namn är Hanna Isabelle Sjöberg och jag är en 21 årig tjej som också är inne på Asien nästa år :) Om du fortfarande är inne på det spåret får du jätte gärna lägga till mig på Facebook så kanske vi kan prata vidare.

Kram!
Av Eriikav
24 okt. 2015 07:56
Hej! Jag är sugen på åka och backpacka jag med! Har velat göra det länge men inte hittat någon som vill åka med. Jag är också intresserad av Thailand, Bali, Vietnam även new Zeeland och sri lanka 😊 lägg till mig på Facebook
25 okt. 2015 15:55
Så roligt jag kan lägga till er på facebook om jag hittar er så kan vi skriva där :)
Av Elintor
25 okt. 2015 19:09
Hej! Jag är också inne på samma spår som er om ni fortfarande är intresserade få ni gärna lägga till mig på Facebook, Elin Tornhed :)
26 okt. 2015 07:49
Hanna och Erika, hittar inte er på Facebook så ni får gärna lägga till mig istället om ni fortfarande letar reskompis
Heter Emma Sebyhed på Facebook
Kram :)
28 okt. 2015 17:33
Tjena! Är också sugen på att komma ut i världen och lett efter resekompis jag med! Har du bokat något än? :)
30 okt. 2015 16:01
Julia :) Kan lägga till dig på Facebook så kan vi snacka mer där kanske? Vad heter du i efternamn?
2 nov. 2015 14:48
hej nej jag har inte bokat något ännu, men är lite inne på att åka redan i mitten av december nu, men har pratat lite med två tjejer som jag eventuellt ska möta upp i januari, men lägg gärna till mig på facebook ju fler desto roligare :)
2 nov. 2015 14:49
Hej! Är också sugen på att dra till Asien :) har inte heller någon resekompis! Är väldigt intresserad :)
6 nov. 2015 12:01
Hej så kul Denise, lägg till mig på Facebook så kan vi snacka mer där om du vill :)