Backpacka i Asien hösten 2022

24 maj 2022 13:33 (redigerad)
Visningar: 202
Hej!🧡
Jag heter Madeleine, Àr 20 Är och kommer frÄn Stockholm.

Jag letar efter nÄgon/nÄgra andra tjejer i min Älder som ocksÄ ska/Àr sugna pÄ att Äka till sydöstra Asien i höst. Jag tÀnker dÄ Vietnam och södra Kambodja, möjligtvis östra Thailand ocksÄ, i 3-4 veckor under mitten av september och början av oktober. Jag ska dÀrefter fortsÀtt resan med tvÄ kompisar, men pga att de inte vill resa lika lÀnge tÀnkte jag kolla om det redan finns nÄgra som ska dit samtidigt och som jag kan hÀnga pÄ. Eller om det Àr nÄgra som endast vill resa i 3-4 veckor eller resa med mig först och sedan fortsÀtta resan sjÀlva utan mig.

Jag har inte tÀnkt ut nÄgra specifika destinationer i de olika lÀnderna Àn men jag Àr öppen för mycket! Jag vill gÀrna se lite av lÀnderna, göra lite aktiviteter, sola o bada, Àta gott och festa. Som person gillar jag att trÀffa nya mÀnniskor och jag Àlskar att resa, Àr just nu i Paris som au pair! Jag gillar bÄde att hitta pÄ saker men ocksÄ att bara ta det lugnt.

Om nĂ„gon Ă€r intresserad av att resa med mig kan ni skriva till mig pĂ„ insta (@maddeaberg)!â˜ș