Backpacka i Asien
Hej!
Är en tjej från Östergötland, 21 år som har tröttnat på tråkiga Sverige. Är väldigt sugen på att resa runt i Asien i slutet av sommaren, kanske ca 3 månader.
Söker någon att resa med!:)
Hade tänkt Thailand och Filippinerna, sen är jag öppen för förslag!
Är en lättsam, glad och social tjej! Hör gärna av er! :)
Är en tjej från Östergötland, 21 år som har tröttnat på tråkiga Sverige. Är väldigt sugen på att resa runt i Asien i slutet av sommaren, kanske ca 3 månader.
Söker någon att resa med!:)
Hade tänkt Thailand och Filippinerna, sen är jag öppen för förslag!
Är en lättsam, glad och social tjej! Hör gärna av er! :)
Hej!
Jag är en glad, social och energisk tjej på 22 år och var förra året ute och backpackade i bland annat Thailand och filippinerna. Är fruktansvärt trött på kalla Sverige och vill absolut ut igen, men behöver också någon att åka med :)
Jag är en glad, social och energisk tjej på 22 år och var förra året ute och backpackade i bland annat Thailand och filippinerna. Är fruktansvärt trött på kalla Sverige och vill absolut ut igen, men behöver också någon att åka med :)
Hej!
Är sugen på att göra samma resa, upptäcka världen och lämna Sverige ett tag! Hör gärna av dig! :)
Är sugen på att göra samma resa, upptäcka världen och lämna Sverige ett tag! Hör gärna av dig! :)
Hej. Jag är en tjej från Småland, 24 år som också är trött på Sverige! Jag skulle vilja resa till Asien i höst eller vinter, kanske även en sväng till Australien men inget som är bestämt så jag är öppen för förslag. Hör gärna av dig :)