Backpacka i Asien 2018!

18 nov. 2017 14:51 (redigerad)
Visningar: 159
Hej!
Är en 19årig tjej från skåne som är jättesugen på att komma iväg från kära Sverige och resa rundor i Asien men jag har tyvärr ingen jag kan resan med så hade varit roligt att hitta någon eller några som är ute på samma spår!
Har tänkt mig de typiska länderna som Thailand, Vietnam, Indonesien osv. och vara borta i ca 3 månader men är såklart öppen för andra idéer. Kommer inte kunna åka förens i början mars pga mitt jobb så är då jag har tänkt åka. Vill mest uppleva olika grejer i länderna, se många nya saker, prova ny mat, upptäcka kulturen och allmänt ha en rolig tid för att komma bort från vardagen här hemma.

Hör gärna av dig så kan vi snacka mer!
19 nov. 2017 20:38
Hej!
Har liknande planer som dig! Är också sugen på att upptäcka länder och kultur än att festa.
Skriv gärna till mig på PM, åker gärna ett gäng tillsammans! :)
Medlemmen har tagit bort svaret
20 nov. 2017 00:16 (redigerad)
Vill verkligen precis samma. Hade tänkt att åka i mars till Asien jag med. Skriv gärna till mig
3 dec. 2017 21:24
Hej! Jag hade tänkt åka någon gång i januari och komma tillbaka i slutet av mars ca. Sugen på att backpacka i typ Thailand, Malaysia, singapore och Bali. Men jag är väldigt flexibel. Skriv gärna pm om det låter intressant! :)