Backpacka i Asien 2017/2018

12 juni 2017 13:33
Visningar: 367
Hejsan allihopa!

Jag har nu precis tagit studenten och skall jobba. Är sugen att till vintern, helst någon gång efter julafton/början av januari, åka till Asien och backpacka. Hade varit roligt om någon eller flera skulle vilja hänga med. Tanken är att vara borta minst 3 månader, vill gärna besöka thailand, vietnam, indonesien och filippinerna, men jag är öppen för förslag. Tanken är väll att upptäcka saker, sola, festa och bara ha det härligt.

Du får gärna höra av dig om det låter intressant, ha de gott! :)
22 juni 2017 08:58
Hej! Jag har precis också tagit studenten och vill också backpacka i just de länderna i vinter! Har däremot ingen att åka med och hade varit roligt att resa med någon som också vill borta ett tag ;)
24 juni 2017 21:49
Att åka i början av Januari är min tanke också. Jag vill också resa i Asien med start ifrån Thailand och där ifrån resa runt till Bali, Indonesien, Malaysia osv. Det hade verkligen varit så himla roligt och välbehövligt med semester. Och att få se sig om i värdlen och bara komma bort ifrån vardagen ett tag. Jag har tänkt att vara borta 2 månader ungefär och letar också efter någon eller några att resa med då mina vänner inte är intresserade. Det hade varit så himla roligt! Hör jätte gärna av dig :D
Medlemmen har tagit bort svaret
17 juli 2017 22:07
Hej! Har oxå tänkt att resa i vinter i Asien men som sagt ingen av mina vänner som har möjlighet att åka i vinter!
Hör gärna av dig/er! Kram
Medlemmen har tagit bort svaret
19 juli 2017 23:36
Hej hej,

jag är också intresserad av en liknande resa. Hade varit super kul :D
22 juli 2017 17:02
hej!
hade tänkt göra en liknande resa , hade varit kul!
hör gärna av dig! :)
26 juli 2017 12:12
Hej! Jag har också som plan att åka efter julafton i början av januari. Det platser jag tänkt att jag vill besöka är ungefär samma som du Wilma. Jag har tyvärr inga vänner som är ute efter samma resa så letar för fullt nu efter någon eller flera att göra denna resa med. Hör gärna av dig/er, kram :)
26 juli 2017 19:15
Hej! Jag hade också tänkt besöka de länderna till hösten/vintern i 2-3 månader och hade vart jättekul att dra med ett gäng tjejer! Hör gärna av er :)
20 dec. 2017 17:50
Samma här! Blir det någon resa av för er?? Så less på Sverige just nu..