Backpacka i Asien 2016/2017!

18 sep. 2016 11:22
Visningar: 54
Hallå!

Lina 20 år från Örebro. Kortfattat: jag sitter på två flygbiljetter till Bangkok den 22 november där vi flyger från Stockholm Arlanda. Min dåvarande resekompis har fått förhinder och kommer inte kunna följa med därav två biljetter. Jag söker någon härlig själ som är sugen på att följa med mig, kanske bara till en början av resan eller någon som känner sig likasinnad som mig och vill följa med 100%. Mina/våra planer var såhär:

Börja i Bangkok för en vecka, eller mer, där vi landar, kommer till ro och för att sedan dra iväg till Vietnam. Uppleva Vietnam, gärna deras kust som jag hört ska vara fantastisk, för att sedan ta oss tillbaka till Thailand och spendera jul samt nyår där, en dröm jag haft sen länge. Därefter skulle jag gärna vela hinna med så mycket av Thailands alla öar och hörn innan vi far vidare till Malaysia, Singapore, Bali (där jag gärna går på La Points surfingläger), Fillipinerna och sist men inte minst Singapore! Hur låter det?

Självklart är inget av detta skrivet i sten och jag är den mest flexibla person tror jag. Jag är spontan, gillar att ta dagen som den kommer och är inte rädd att testa, uppleva och upptäcka nya saker. När det gäller till hur jag vill spendera resan så tycker jag om i princip det mesta. Jag tycker om att vara turisten som ser gamla tempel, kanske testar på att vara buddhist för en dag (inte vet jag), men jag är också en riktig festprisse som gärna latar sig ett par dagar på stranden, OCH jag är även en aktiv tjej som älskar träning. Därav kan jag gärna tänka mig läckra morgonjoggar längst stranden eller en heldag där vi bestämmer oss för att utforska bergen. Min poäng är att jag tycker om allt och har många sidor av myntet!

Låter detta intressant för er, låter det helt vad ni vill göra, eller låter det någorlunda era planer så tveka inte på att höra av er! Skriv här eller adda mig på Facebook: Lina Lager :)