Backpacka genom asien, startar från bali från sept till januari.

2 aug. 2016 19:45
Visningar: 55
Hej allihopa!
Jag söker efter en resekompis/ gäng som vill backpacka runt i Asien antigen bara en bit eller kanske hela resan.  Tänkte vara borta från september till början av januari.

Jag har under en längre period lekt med tanken av att backpacka genom asien och tänkte att nu i september så ska min asien drömresa bli av. Jag tänkte börja på bali då jag är intresserad av att ta ett dykcertifikat och lära mig surfa. Efter bali och när liggande öarna vill jag ta mig runt i indonesien fþör att sedan ta mig till Malaysia och sedan vidare till Filippinerna där jag vill få uppleva de vackra öarna och naturen som finns där. Efter filippinerna kanske de blir Vietnam, Kambodja, Thailand och sedan hem??

Jag har som de kanske låter inget spikat och är öppen för förslag.

Mer om mig :)
Jag är äventyrslysten och har lätt till skratt, jag älskar livet och vill få uppleva allt underbart som går. Pluggar till biolog och har ett stort intresse för både djur och natur.

Är även  intresserad av att kombinera resan med att jobba med volontärjobb så som workaway eller liknande projekt.

Om något av detta låter intressant för dig/er kontakta mig via Facebook eller mail här. Heter kristina cvetanoska på Facebook! Ha de bäst allihopa!
4 aug. 2016 17:18
Hej jag har skickat ett meddelande på fb till dig!:)