Backpacka Costa Rica/Panama april 2014

19 jan. 2014 17:03
Visningar: 492
Hej allihopa!
Jag ska volontärarbeta i Costa Rica nu i februari och lära mig surfa och ha det allmänt gött Costa Rica fram tills i slutet på mars. Sen skulle jag vilja fortsätta upptäcka Costa Rica och åka ner till Panama i april eller också upp till Nicaragua och Guatemala, är öppen för olika förslag! Vill gärna resa med fler äventyrssugna som vill backpacka med mig.
Hör jättegärna av er vid intresse!
5 feb. 2014 12:07
Hej! Jag ska också volontärarbeta i Costa Rica fram tills början av april ungefär. Sen vill jag också resa runt lite i Costa Rica, har också tänkt på Panama och Nicaragua bl.a. Skulle vara roligt om vi kunde träffas där!
19 feb. 2014 20:36
Hej!

Jag åker till Ecuador nu i slutet på februari och sen fortsätter jag upp till Costa Rica i början av mars. Har inte planerat så jättemycket mer än att jag vill upptäcka Centralamerika, surfa, uppleva naturen, äventyra och bara ha det gott. Har hört mycket bra om både Costa Rica och Nicaragua så dit vet jag att jag vill i alla fall. Hade tyckt att det var jätteroligt att mötas upp en sväng!
16 mars 2014 01:59
Absolut skulle vara super kul att mötas upp! Jag är i Santa Teresa just nu, vi kanske kan skriva på FB och höras av? :)
23 mars 2014 05:32
Citerat från Michellef:
Absolut skulle vara super kul att mötas upp! Jag är i Santa Teresa just nu, vi kanske kan skriva på FB och höras av? :)
Härligt, var i santa teresa förra veckan. Absolut, vi hörs av på Facebook och ser hur planerna ser ut. Fredrika Jensen heter jag, har glasögon på bilden haha. Är fortfarande på costa rica men åker nog över till Panama imorgon.