Backpacka Asien/Sydamerika

4 juni 2018 18:43
Visningar: 147
Hej jag är en tjej på 22 år som är reda att åka på lite äventyr tillsammans med någon eller några efter ett par års arbete.

Min tanke är att backpacka i Asien eller Sydamerika och uppleva så mycket som möjligt, jag vill bo billigt så att man kan göra så mycket som möjligt under resans gång. Jag skulle vilja exempel surfa, testa bungyjump, vandra, dyka och klättra.
Jag har tänkt mig att resa oktober-december (inget datum är spikat). Har inte planerat vilka länder jag vill till heller så är öppen för förslag och gör gärna en reseplan tillsammans med någon eller flera. :)

Om du är inne på samma spår som jag så hör gärna av dig!! :)
5 juni 2018 18:54
Hej! jag försöker planera ihop att backpacka lite i Sydamerika. Jag hade tänkt att åka till Los angeles i september sen vidare till sydamerika i slutet av september eller början av oktober och vara borta till december runt jul nångång kanske. Så det låter som vi har ganska liknande planer. Jag skulle iaf vilja se macchu picchu i Peru, sen är jag öppen för förslag :)
Vi kanske skulle kunna planera nått tillsammans? :)
10 juni 2018 16:14
Hej!
Vad roligt, det låter som vi vill göra samma resa! Vi kanske kan prata vidare på Facebook?
10 juni 2018 17:40
Ja absolut! Sök på Madelene Ekström så borde jag komma upp. Har en profilbild med blondt hår och står ute vid poolen 😊
11 juni 2018 17:45
Hej! Jag är också väldigt sugen på att dra till Sydamerika runt oktober/november någon gång. Har samma tankar som du gällande resan: bo och äta billigt så att man kan uppleva desto mer! Hade varit kul att resa tillsammans med någon :)
14 juni 2018 12:16
Är du fortfarande intresserad Lovisa? :) du kan väl skriva till mig på Facebook så kanske vi kan planera ihop något