Backpacka Asien Höst/vår

1 juli 2016 11:32
Visningar: 62
Hej alla!!

Jag har nu bestämt mig för att ännu en gång dra ut och resa. Nu till Asien. Jag har tänkt att åka i början på nästa år eller i slutet av året. Tänkte kolla här om någon har samma plan som mig? Jag tänkte vara borta 4-5 månader. Resa runt, upptäcka länderna prata med lokalbefolkningen, slappa på stranden och äta kokosnötter.

Jag har själv rest mycket innan, Australien, Nya Zeeland och Bali i ca ett år så jag är väl rest och de hade varit kul att möta upp någon på denna resan som har samma plan som mig.

Jag är en väldigt social och rolig tjej som tar allt som de kommer. Hoppas någon tycker detta låter intressant.

Kram Camilla
1 juli 2016 12:37
Hej!

Pratar du om att resa i början på 2017 och/eller i slutet på 2017?

Ha de :)
1 juli 2016 21:10
Jag är extrem sugen på att resa! Aldrig varit ute och rest/backpackat under en lång tid. Jag skulle vilja åka i september/oktober i år redan. Och åka hem ungefär januari/februari någon gång. Om du vill skulle vi kunna prata vidare om du vill? Finns på Facebook
// Anton Tranehag
4 juli 2016 15:00
Hej! Jag är otroligt sugen på att resa i början på 2017, kanske vid jan,feb där någon gång!😊
4 juli 2016 20:05
Hej livsnjutare!!

Jag och en vän har för första gången bestämt oss för att resa till Asien i slutet av året. Min tanke är ett nyårsfirande i Thailand för att sedan resa vidare till Vietnam och Burma, alternativ några öar så ni får gärna komma med förslag! Vi har tänkt oss 5-6 månader. Era resekompisar är energiska glada älskar att spåra och tar fan dagen som den kommer.

Peace & love
7 juli 2016 13:24
Citerat från Juliaevelinn:
Hej! Jag är otroligt sugen på att resa i början på 2017, kanske vid jan,feb där någon gång!😊
Härligt det är då jag också har tänkt att åka :) Vilka länder hade du vela besöka? Och hur länge vill du vara borta? :)
7 juli 2016 13:25
Citerat från Marcusbt:
Hej livsnjutare!!

Jag och en vän har för första gången bestämt oss för att resa till Asien i slutet av året. Min tanke är ett nyårsfirande i Thailand för att sedan resa vidare till Vietnam och Burma, alternativ några öar så ni får gärna komma med förslag! Vi har tänkt oss 5-6 månader. Era resekompisar är energiska glada älskar att spåra och tar fan dagen som den kommer.

Peace & love
Hey! Åh de låter hur grymt som helst!!! jag har tänkt att dra någon gång i Januari :D Men möts gärna upp längst vägen. Vilka mer länder hade ni tänkt att köra? hela asien eller? Peace :D