Australien
Orrelitos,
28 sep. 2013
Updaterad av Travelmiss
för 11 år sedan
Hej! Jag och 2 kompisar planerar att åka och backpacka I början av nästa år, runt början av Februari. Vi hade planerat att vara borta i max 5-6 veckor då vi inte har möjlighet att vara borta längre. Jag tänkte bara höra vart ni rekommenderar att åka och vad som är för/nackdelar med både Australien ...
Australien
Brobjer,
10 apr. 2013
Updaterad av Robbowan
för 11 år sedan
Hej!
Jag och en kompis har bestämt oss för att backpacka i Australien och Asien vintern 2013-2014. Vi vet inte exakt hur länge vi ska vara borta men ungefär 2-3 månader. Vi planerar att starta i Melbourne i Australien och ta oss upp till Cairns via östkusten. Därefter Bali och vidare upp till ...
Anastasia97,
31 juli 2017
Updaterad av Samuela95
för 7 år sedan
Hej!
Jag (och en vän) har tänkt att åka iväg fem-sex månader 2018 (typ januari-juni), men behöver hjälp med vart vi ska åka. Vi vill hinna med hela världen, vilket blir svårt på ett halvår.
De platser vi är mest intresserade av är Sydamerika, Australien och Asien (sydost, men även Indien). Hur ...
Australien
J0rdenrunt,
24 mars 2013
Updaterad av Kavon
för 11 år sedan
Som rubriken lyder;
Jag tänkte åka till Asien och backpacka sedan åka vidare till Australien och jobba samt backpacka.
Backpackningen som ska göras innan i Asien kommer anpassa sig efter hur mycket pengar vi har och så vidare..
Min stora fråga är:
- Hur mycket pengar behöver man ha ...
Indien
Gabjac,
2 aug. 2012
Updaterad av Gabjac
för 12 år sedan
Tjabba! Gabbe Jacobson, 19 årig äventyrare från Norrköping här! Funtar helt seriöst på en backpackar resa nu i vinter, har dock inte helt bestämt vart jag ska åka! Har inte heller planerat så mkt om jag ska va ärlig och inte heller det som är grejjen i det hela, är ganska impulsiv så allt sånt ...
Malaysia
Anderskra,
27 maj 2014
Updaterad av Ixploretheworldcom
för 10 år sedan
Vi kommer att åka till Borneo den 8/1-15
Kommer att dyka på Mabul, sen vill vi göra lite mer.
Har funderat på Orangutang safari samt något mer.
Hur funkar det? Kan vi boka utflykter efterhand som vi tar oss fram på Borneo? Alltså boka på plats eller måste vi boka i förväg hemifrån?
Finns det ...