Backpacka
Hej, jag är en tjej på 25 år som vill backpacka i Decemper/Januari och 3-6 månader, exakt hur länge och vilken månad är jag flexibel med. Jag vill resa runt i asien och har tankarna på Thailand, Vietnam, Laos, Malaysia, Singapore, Kambodja, Australien men är flexibel ang länderna också.
Jag är en glad och trevlig tjej som älskar att resa, vill gärna ha lite utmaningar på vägen så som hoppa bungy jump, lära mig surfa, komma närmare lokalbefolkningen. Slappa i solstolen eller festa är också något som faller mig i smaken.
Går du i samma tankar som jag så hör gärna av dig!
insta: renatefjeldal
Jag är en glad och trevlig tjej som älskar att resa, vill gärna ha lite utmaningar på vägen så som hoppa bungy jump, lära mig surfa, komma närmare lokalbefolkningen. Slappa i solstolen eller festa är också något som faller mig i smaken.
Går du i samma tankar som jag så hör gärna av dig!
insta: renatefjeldal
Hej!
Är du fortfarande inne på att resa iväg? Jag har länge velat köra en lång backpackresa till Asien. Hade tänkt försöka åka iväg runt februari eller mars. Jag är 24 år och tycker om att äventyra på mina resor! Skriv gärna på instagram om du skulle vilja prata vidare
Instagram; beatriceewesterr
Är du fortfarande inne på att resa iväg? Jag har länge velat köra en lång backpackresa till Asien. Hade tänkt försöka åka iväg runt februari eller mars. Jag är 24 år och tycker om att äventyra på mina resor! Skriv gärna på instagram om du skulle vilja prata vidare
Instagram; beatriceewesterr