Backpacka 2023 đđ
Hej pÄ er!
Söker just nu efter nÄgon som vill ut och resa med mig i början pÄ 2023! Alla mina vÀnner Àr upptagna med jobb eller plugg och kan inte Äka tyvÀrr.
Jag sjÀlv tÀnkte plugga i höst pÄ universitetet men innan dess ta en sista resa pÄ ca 2 mÄnader till Syd & Centralamerika eller Afrika!
Ăr dock flexibel vad gĂ€ller destinationer, period och allt sĂ„ skriv gĂ€rna oavsett vad du tĂ€nkt!
SĂ„ Ă„ker vi!! đ đ đ đ
Söker just nu efter nÄgon som vill ut och resa med mig i början pÄ 2023! Alla mina vÀnner Àr upptagna med jobb eller plugg och kan inte Äka tyvÀrr.
Jag sjÀlv tÀnkte plugga i höst pÄ universitetet men innan dess ta en sista resa pÄ ca 2 mÄnader till Syd & Centralamerika eller Afrika!
Ăr dock flexibel vad gĂ€ller destinationer, period och allt sĂ„ skriv gĂ€rna oavsett vad du tĂ€nkt!
SĂ„ Ă„ker vi!! đ đ đ đ
Medlemmen har tagit bort svaret
Jag Ă€r intresserad av bĂ„de Sydamerika och Indien! đ Kanske mest sydamerika dĂ„ jag varit i Indien. Men Indien Ă€r mitt absoluta favoritland, alla gĂ„ngerâšđȘ· đ§đ»ââïžđȘ·âš
Har ni FB? Elina Johanna Hejdström om nĂ„n vill lĂ€gga till?! âïž
Har ni FB? Elina Johanna Hejdström om nĂ„n vill lĂ€gga till?! âïž
Hej hej, Jag tÀnkte Äka till Sydafrika maj 2023 nÄgon gÄng, och vara borta i 4-6veckor :D inget jÀtte planerat egentligen, har mest bara skrivit upp alla stÀllen jag vill till Àn sÄ lÀnge :)