Backpacka 17/18

13 aug. 2017 17:30
Visningar: 249
Söker någon som vill följa med ut och resa och uppleva olika delar av världen.
Uppleva häftig natur, se städer och sola på olika stränder.
Jag är öppen för förslag om resemål och vill se så mycket som möjligt för pengarna men ändå ta det lugnt och bara hänga.

Jag vill att det ska bli en resa för livet och vill gärna dela den med dig!
13 aug. 2017 20:00
Hej. Det känns som att både du och jag sitter med samma tankar.

Det vore kul att prata vidare om det, hör av dig 🙂
16 aug. 2017 15:30
Hej. Jag är inne på samma tankar. Vill också uppleva vacker natur, äventyr samt sol och bad. Jag är inne på Australien och nya Zeeland men är öppen för förslag. Jag tänker mig att åka i januari någon gång och att vara borta 3-4 månader men är även där öppen för förslag.

Hör av dig om det låter intressant så kan vi höras närmare :)
Av Paddiz
17 aug. 2017 09:57
Hej! Jag går själv i samma tankar att göra den bästa resan någonsin och tänkte åka runt årsskiftet:) om du vill planera närmare så hör av dig:)
Av Alvi95
20 aug. 2017 19:38
Hej! Är inne på samma tankar. Vill uppleva och se Australien och Nya Zeeland främst men är öppen för andra förslag. Jag tänker till en början 3-4 månader och kan även tänka mig att jobba där nere. Min plan är att åka i mitten av november men kan vara flexibel. Hör av dig om detta låter intressant! :)
20 aug. 2017 20:46
Hej!
Jag ska göra min resa ensam från 1 oktober-24 november och har planer på att åka till Bali och Thailand och letar efter någon som eventuellt vill dela denna resa med mig.
Ute efter sol, bad, god mat och äventyr. Snorklar gärna och dricker några öl/drinkar. Destinationerna är inte 100% bestämda men vill backpacka mig till olika ställen.
Hör av dig om du vill planera ihop något ☺️
Av Sanmat
30 aug. 2017 17:26
Jag är inne på att åka i slutet på januari och vara borta 3-4 veckor. Resmålet är inte bestämt, inte ens kontinent. Asien eller Mexiko. När har du tänkt att åka?
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Sanmat
20 sep. 2017 12:03
Citerat från Nelfy:
Citerat från Sanmat:
Jag är inne på att åka i slutet på januari och vara borta 3-4 veckor. Resmålet är inte bestämt, inte ens kontinent. Asien eller Mexiko. När har du tänkt att åka?
Har du bokat någon resa än?
Nej ingen resa inbokad ännu. Letar fortfarande bade resmål och kompis =)
Medlemmen har tagit bort svaret