Backpack Asien vintern 2014

4 apr. 2014 17:10
Visningar: 168
Tjena.
Jag känner just nu att det är dags för mig att ta mig en an en backpacking i Asien. Min plan som jag har är att vara iväg åtminstone 3-5 månader och besöka bland annat Thailand, Indonesien, Vietnamn, Malaysia och Kambodja.
Har bedömt bestämt mig för att göra detta även om det så blir själv. Men tänkte höra mig för här om det är någon/några andra som har liknande planer och kanske vill dela detta äventyr med mig.
Hör gärna av er om du/ni är sugna.
Såklart så är det inte ett måste att besöka alla nämnda länder, du som hör av dig kanske har bättre tips eller idéer! :)
28 maj 2014 15:46
Tjenare! Jag och två kompisar funderar på att bakpaka i vinter, men vi har inte bestämt oss vart vi ska ännu. Thailand och Indonesien även vietnman är några måsten för min del!:)
29 maj 2014 20:20
Jag har bestämt mig att backpacka sydostasien i början av -15. Kommer vara borta i minst 3 månader, eller tills pengarna tar slut :) Jag kommer åka själv, men hade givetvis varit roligare med sällskap! =)
26 nov. 2014 10:52
hejhej ! Jag har velat åka i år och dagar nu ! så någon gång i början på år 15 blir de att jg sticker ! just nu ser det ut som att man åker själv då alla ska va så satans tråkiga (a) planen är väl att vara borta minst 3 månader och resa runt tills pengarna räcker ! :) Ett roligt sällskap skulle aldrig vara fel !! :) skriv till mig på fb om någon känner sig sugen !!:) Nicole franqueline rongione .