Backpack Asien, Australien och Nya Zeeland!

20 sep. 2015 14:07
Visningar: 45
Hej jag heter Lovisa och är en tjej på 19år som längtar efter äventyr nu när jag tagit studenten! Jag vill vara borta 3månader eller längre med start nån gång i Januari/ Februari. Jag älskar äventyr, uppleva nya platser och träffa nya människor. Länder som jag vill åka till är Vietnam, Thailand, Bali, Nya Zeeland och Australien. Men jag är väldigt flexibel av mig! Söker en eller flera resepartners då mina vänner inte är lika taggade som mig. Hör av er här eller lägg till mig på facebook! :)
27 sep. 2015 22:57
Hej Lovisa! Dina planer låter väldigt lika mina och jag åker gärna i januari. Skulle ju vara jättekul att resa ihop :)
Av Ccissii
28 sep. 2015 19:20
Hej! Detta låter intressant! Skulle vara skoj att bilda ett gäng! Du får gärna höra av dig till mig. Heter Cecilia Johansson på fb, bara att lägga till mig :)
1 okt. 2015 22:30
Hej! Tycker att du beskriver min drömresa haha, så om du är intresserad kan du väl skriva på fb, heter Linnea Wikström :)
2 okt. 2015 13:54
Hej Lovisa! Låter sjukt kul. Du beskrev i stora drag vad jag också hade tänkt göra i januari+ några månader framåt. Jag hade tänkt att dra till Australien som första anhalt för att sedan ta det lite som det kommer. Kan absolut tänka mig att dra vidare vart som helst efter det! Är grymt intresserad ifall du inte har emot en extra äventyrslysten vapendragare! :)
22 okt. 2015 12:25
Hej!
Funderar på någonting liknande och min plan är att åka iväg runt januari, helst till Australien och Nya Zeeland men kan lätt tänka mig någonting annat också för den delen. Känns som om vi är ute efter lite samma sak så hör av dig om du är intresserad så hade vi kunnat bolla lite! :)
5 nov. 2015 13:08
Hej!
Ni beskriver alla min drömresa! Vet att jag är ute i lite sista minuten här, men ifall någon skulle vara taggad på att dra iväg så är det bara att säga till! Hade precis en vän som backa ur, men jag är fortfarande lika intresserad! Bara att slänga iväg ett mail ifall det låter lika intressant.

Kram!