Äventyrsresa/upptäcksresa

3 apr. 2017 12:48
Visningar: 179
Hej jag har så länge jag kan minnas varit fascinerad av japan och dess kultur allt är så färgrikt och spännande.
Jag är inte den som vill vara på ett ställe hela tiden jag vill se och upptäcka hela japan från Norr till söder.
Har aldrig varit där själv tidigare men det gör det bara mer spännande, har inget för mig just nu och kan åka redan nästa vecka om så önskas. Värkar det intressant snälla hör av er vi kan snacka på Skype och lära känna varandra.

MVH Christoffer
22 maj 2017 09:04
Jag är jätteintresserad! När hade du tänkt att åka?
22 maj 2017 09:28
Som jag skrev i mitt inlägg jag kan åka så snart som möjligt.
Vad är du intresserad av Japan?
Jag älskar Judo och Jiu jutsu så jag måste besöka Kodokan universitetet för en dag.
Jättekul att du hörde av dig trodde aldrig någon skulle höra av sig.

/ Christoffer
22 maj 2017 11:36
Jag är intresserad av att åka runt och packpacka. Se storstäder blandat med landsbygden, vandra, mat och kulturen.
Jag kan åka under juni.

Linnea
22 maj 2017 20:42
Kul att höra att du är på samma sida jag är för mer att backpacka och resa lätt som sagt vill se och upptäcka mer.

Har du backpackat tidigare? Jag har inte själv. Har typ flygigt 3 gånger i hela mitt liv,

Ja jag kan resa i Juni säg är det något som du bara måste göra ?

Jag har två 1 i Tokyo måste jag bara gå in en hel dag på Kodokan universitetet och träna Judo och se Fuji berget.

Annars är jag spontan och öppen för det mesta.

Berätta gärna lite om dig själv Linnea, Du kan väl adda mig på Skype (Logga in för att se e-postadress) så kan vi planera bättre.

kollade upp lite som hastigast att som turist i Japan får man vara där högst 3 månader det tror jag räcker mer än väl.
Det är som jag också förstått att det är samma årstider som vi har.

Som sagt är så himla uppspelt att du hörde av dig har varit helt i extas hela dagen, har vilat göra den hör resan så länge nu.

Vi kan väl ringa varandra och prata med varandra du kan ringa mig på 070-2533595, eller ännu bättre om vi skulle träffas i verkligheten också lära känna varandra typ träffas på något kafé.
Hur låter det.
Kram Christoffer Rosén