Updaterad av Mikeett
för 15 år sedan
Några bra tips på vart man skall resa.
Jag och min bror letar någonstans att åka där det är varmt, gott om äventyr, kajaking, vandring, dramatiska landskap, bad, motorfordon genom natur (cross, 4-hjuling etc), någon partykväll kan också vara trevligt.
Funderingarna just nu ligger på Nya Zeeland ...
Indien
Wendelaw,
6 aug. 2012
Updaterad av Stasi
för 12 år sedan
Hej! :-)
Jag (20 år) och min syster (24 år) ska åka till Rishikesh i norra Indien i oktober för att gå en yogainstruktörsutbildning i en månad. Efter utbildningen måste min syster tyvärr åka hem till Sverige för att gå i skolan, men jag vill gärna stanna kvar i Indien ett tag till och det ser ut ...
Updaterad av Channah
för 16 år sedan
Tjenare,
Skulle behöva lite tips på resemål. Jag och min flickvän tänkte pysa iväg en sväng i vinter också, men vi vet inte riktigt vart man ska åka. Det är solsemester vi är ute efter. Spanien känns bra, men är det verkligen tillräckligt varmt? Samma gäller med Egypten/Tunisien tex? Hur är ...
Vietnam
Alexander_e_b,
20 dec. 2017
Updaterad av Alexander_e_b
för 6 år sedan
Var i Vietnam är det solsäkrast runt jul och nyår?
Funderar på att resa nästa år vid den tiden. ... Alexander_E_B: >Citerat från Wanderlust:
>Under dec -jan : Phu Quoc passar på sol och bad!
Är Phu Quoc ett bättre alternativ än Phan Thiet?
Någon med tips på bra (gärna strandnära) hotell i Phu ...
Albincarlsson,
20 juni 2017
Updaterad av Albincarlsson
för 7 år sedan
Hej!
Jag är en kille på snart 19 år som länge har drömt om att göra en långresa i backpacking-stil. Nu när jag har slutat gymnasiet tänker jag göra verklighet av detta och planerar att åka kring 1 november och vara tillbaka i Sverige runt jul. Målet med resan är att träffa mycket nya människor, ta ...
Updaterad av Brycecanyon
för 8 år sedan
Vi ska bila runt i Kalifornien igen,nu planerar vi se SAN fransisko och sen lite norrut innan vi styr kosan söderut längs highway 1
Är intresserad av naturupplevelser och små ställen,vill gärna besöka napa valley,Mammuthskogen och yousemite bla .
Tacksam för tips om både resmål,boende och väder. ...