Äventyrlig person sökes till back pack resa

8 jan. 2018 11:37
Visningar: 173
Hej alla!

Jag skulle vilja resa runt i Asien en längre tid och vill helst komma iväg någon gång i mars-april. Är sugen på Thailand, Bali, Vietnam, Kambodja, Laos, Malaysia och Burma men är väldigt flexibel, för har inte gjort någon plan än. Jag vill hitta på en massa spännande saker, bestiga en vulkan, klättra ,paddla ,bungyjump , sova under bar himmel, surfa, eller bara chilla en heldag på stranden och såklart några partynätter och mer därtill.

Skulle vara roligt att i alla fall börja resan med någon/några som går i samma tankar så kan man se hur det slutar. Älskar äventyr och spontanitet och att träffa nya människor, så om du känner att denna beskrivning passar dig så tveka inte att höra av dig! antingen här eller på Facebook Emma Gröndahl eller insta emma_grondahl
9 jan. 2018 16:40 (redigerad)
Hej! Låter ungefär som mina "planer"! Lägger till dig på instagram så kan vi höras mer där!
12 jan. 2018 10:05
Hej! Låter ungefär som mina planer, vilka jag inte heller har riktigt kommit fram till än haha. Men vill iaf undvika det värsta regnet men ändå göra så mycket som möjligt! Hör gärna av dig på instagram, linnealjungdaahl heter jag där om du skulle vilja spåna vidare på detta :)