Updaterad av Laplander
för 16 år sedan
Missa inte flugfiske och äventyrsmässan vid älvsjö mässhallar i stockholm nu i helgen 14-16 mars, den är en absolut höjdpunkt för oss som är det minsta intresserad av fiske och natur/äventyr, mässan är verkligen stor man fyller lätt ut en hel dag med bild/filmvisningar, föredrag, kastuppvisningar ...
Sverige
Jedell88,
20 feb. 2014
Updaterad av Luluck
för 6 år sedan
Hej denna sommaren hade jag tänkt vara i Sverige, och förhoppningsvis blir det en fin sommar :D
Men är det någon som har några tips om vad man kan göra i detta långa land?? Alla förslag är välkomna ;)
Tack på förhand
Med vänlig hälsning Jonas ... Luluck: Campingäventyr = Vildmarksvägen. ...
Sverige
Henrik1995,
1 maj 2015
Updaterad av Luluck
för 6 år sedan
Vad rekommenderar ni att göra under sommaren om man (som jag är) är en ung fotointresserad, äventyrslysten, radikal och relativt vältränad person med intresse av fysiska aktiviteter?
Jag har redan bokat klart och är färdig för Gotlandsleden (cykling runt Gotland,50 mil långt), Kungsleden (Abisko ...
Erikcjolsson,
14 aug. 2017
Updaterad av Robbowan
för 7 år sedan
Hej alla läsare!
Mitt senaste blogginlägg här på Reseguiden handlar om mitt liv som äventyrare, ett av de mest eftertraktade yrkena enligt en undersökning från Manpower. För mig är livet som äventyrare snarare en livsstil än ett yrke. Men precis som med allt annat finns det höjdpunkter och mer ...
Updaterad av Bjork87
för 5 år sedan
Hej! Är det någon som kan tipsa om något man kan göra men samtidigt inte slösa så mycket pengar? Typ jobba någonstans utomlands för pengar eller gratis boende tex. Vill verkligen göra något nytt med mitt liv. Ska du själv kanske iväg på en resa snart? Är öppen för det mesta men vill som sagt inte ...
Saturnus_resor,
16 mars 2018
Updaterad av Marulk
för 6 år sedan
Vi är två vuxna som vill snorkla och uppleva lite äventyr i höst. Önskar besöka nåt vackert ställe med fin natur och kanske nåt litet berg att vandra upp på och kika på utsikten. Då vi bara ska vara borta en vecka så är det viktigt att det inte ligger för långt bort.
Önskar inte nåt partyställe ...