USA
Hjelmen1,
28 dec. 2014
Updaterad av Aekberg
för 8 år sedan
Hej,
Jag och min familj planerar att åka till Miami under februari. Vi har bokat ett hus som hyrs ut till turister i North Miami Beach. Men sedan läste vi i en reseguidesbok där det stod att stämningen i North Miami Beach (som de även kallar slum) kan vara allt annat än inbjudande och att man ska ...
Updaterad av Criss00
för 8 år sedan
Hej, befinner mig just nu i St Pete's Beach och ska strax vidare till Miami Beach med bil. Undrar om det är någon inne här nu som vet hur lång tid det kan ta att åka den vägen istället för de stor interstate-vägarna?
Vägen verkar gå mer vid kusten så det borde ju vara en upplevelse i sig att se.
...
USA
Teresan76,
26 maj 2013
Updaterad av Aekberg
för 11 år sedan
Hej!
6 månader kvar tills vi reser till Florida.Det närmar sig!!
Vår första resa till USA.Längtar som bara den!! 17 dagar totalt blir resan!
2 vuxna 2 barn 10,13 år.
Har det mesta planerat, iallafall i Orlando där vi stannar i 4 dagar ( vi ska bo på Rosen inn ligger mitt emot Wonderwork) ...
USA
Linda__k,
5 apr. 2018
Updaterad av Birgere
för 6 år sedan
Hej! Har bokat delvis klart 2-veckor till Florida i höst (flyg Orlando både dit och hem). Ensam mamma med två barn (12, 14 år). Jag har hängt här på forumet ett bra tag men blir närapå mer osäker.
Vi har efter moget övervägande tänkt att skippa parkerna i Orlando. (kanske helt fel prio? ...
Updaterad av Lisil
för 6 år sedan
Hej! Jag och min sambo funderar att åka till Miami Beach i Mars. Vi har tänkt flyga från Stockholm den 6 mars med SAS och landar då i Miami klockan 13:55 och har tänkt flyga hem den 14 mars och flyger då klockan 16:45 från Miami. Alltså vara borta 8 nätter. Det som är aktuellt med vår resa är mest ...
USA
Tusseluss,
19 apr. 2017
Updaterad av Tusseluss
för 7 år sedan
Jag och min man har bokat en resa till Miami i oktober. Vi tänkte oss lite drygt en vecka på Miami beach och sedan bila ned till Key West. Vi har också tankar på att "passa på" att flyga vidare till någon karibisk ö, eventuellt kuba.
När det gäller Miami har jag förstått att det är Miami beach ...