Updaterad av Zackeryperez
för 3 år sedan
Hej alla, min fråga är ganska exakt som i rubriken.
Familjen planerade en resa till Spanien i sommar.
Jag bokade boende via hotels.com i augusti förra året. Då drogs hela boendekostnaden.
För sex veckor sedan insåg jag att det skulle barka. Jag avbokade, vilket inte var något problem då det ...
Updaterad av Usaresaena
för 4 år sedan
Hej,
Undrar om ngn lyckats komma fram till hotels.com kundtjänst och fått besked om man kan få pengarna tillbaka på ej återbetalningsbar resa?
Vi har redan betalt hotellet och skulle åkt till Seychellerna över påsk...
... Usaresaena: kan meddela att vi fick tillbaka alla våra pengar efter ...
Vietnam
Miran69,
26 jan. 2020
Updaterad av Erik777
för 4 år sedan
Vi har bokat resa till Vietnam och ska åka den 3 februari. Nu känns allt mycket osäkert med tanke på viruset som sprids oroväckande fort. Vi har bokat flygstol + en natt via Apollo. Boendet är bokat i Phan Thiet/Mui ne på två olika hotell 8 nätter på varje hotell) via Agoda. Vi chansade och bokade ...
USA
Flandersson,
12 nov. 2013
Updaterad av Björne
för 4 år sedan
Hej!
Undrar om det är någon som har erfarenhet av bokning av resa med Ticket och då nyttjat deras Ticket garant. Pengarna tillbaka på resan bara den avbeställs 3 timmar innan avgång. man kan ha fått förhinder ex en separation, du har fått ditt drömjobb och resan kom då inte lägligt. Det låter ...
USA
Daytona,
14 okt. 2013
Updaterad av Prj39
för 11 år sedan
Vi håller som bäst på att planera nästa års USA resa och ev så får vi resekompisar med oss. Kruxet är att den ena nu riskerar att bli arbetslös innan vi hinner åka iväg, vilket kan avgöra om dom kan åka eller ej. Eftersom vi vill boka så snart som möjligt så blir ju detta ett aber för dom. Finns ...
Island
Majsan_82,
12 juni 2013
Updaterad av Laplander
för 11 år sedan
Vill bara beklaga mig över den snåla ersättning jag får för avbokad resa med Iceland Air: 332 kronor per person, vilket är "en del" av skatten. Andra bolag betalar tillbaka all skatt när man avbokar, vilket i vissa fall kan vara över halva biljettpriset, så jag hade väntat mig lite bättre ...