Australien-USA (jorden runt)

Av Felixce
1 nov. 2013 10:45
Visningar: 142
Är så otroligt sugen på att åka på en jordenruntresa i mars 2014 och vara borta i någon/några månader. Vill jättegärna åka till Paris, Australien, Nya Zeeland, Los Angeles och New York, men vill gärna besöka fler platser så är helt öppen för förslag!

Vill lära mig surfa, åka longboard vid stranden och promenera i regnskogar, men samtidigt vill jag kunna ligga på en strand en hel dag! Söker en reskamrat som vill uppleva, men som inte känner en press att verkligen "uppleva" varje sekund!

Kan åka iväg på det mesta, för vill ut och uppleva och resa! Hör gärna av er här eller fb om det låter intressant!
HAREBRA!
Av Kimengd
5 nov. 2013 22:13
Hej! Dina planer låter helt klart intressanta och verkar stämma rätt bra överrens med vad jag vill göra i vår! Jag vill göra exakt samma typ av resa som du men är lite mer sugen på asien (jag är dock flexibel och öppen för förslag). Skulle vara kul att prata lite mer, du får gärna skriva till mig på Facebook (Kim Engdahl). Hej så länge!
7 nov. 2013 22:49
Hejsaaan!
Jag funderar också på en mer eller mindre jorden runt-resa med början i mars!
Känner att vi har lite samma mål med resan, att både upptäcka/ äventyra men ändå kunna slappa på stranden! Jag backpackade i Asien för ett år sen (Kina, Indien, Thailand o Bali) och skulle gärna vilja åka dit igen. Finns så mycket att se o göra!

Hur mycket har du tänkt i resekassa och ungefär hur länge tänkte du vara borta?

Jag är så jäkla sugen på att köpa en enkelbiljett och bara dra o sen se vart man tar vägen!