Australien, NZ mfl Hösten 2013!

13 mars 2013 11:21
Visningar: 213
Hej,

Är en glad och rolig tjej som tycker att resa är livet, söker en eller flera att åka med hösten 2013.

Har kollat en del på Australien och NZ sen är jag öppen för alla förslag.
Gillar äventyr, party och så klart sol o bad!

Hör av er om ni är sugna på en grym resa!
20 mars 2013 18:20
Hej Malin!

Är också sugen på att resa till hösten. :) Vill gärna komma till Australien, NZ och Sydamerika, och kan tänka mig att va borta upp mot ett år. Tänkt mig att fixa work and holiday visa i OZ. Vore kul att hitta någon att resa med och uppleva alla äventyr med.
Hur länge hade du tänkt dig att resa och vart? Hör av dig om du skulle va intresserad av att planera något ihop eller kanske bara starta resan tillsammans och sen se vad som händer :)

Mvh Caroline Berg
Av Bruce93
21 mars 2013 21:04
Hej Malin och Carolin!

Jag och en annan tjej här från forumet har börjat planera våran resa till Australien i höst.
Även jag är intresserad av både Australien Och NZ, våran plan är i stort sett att resa runt i landet och jobba samtidigt som vi upptäcker och njuter av det vackra Australien!
Skulle vart roligt om vi kunde få ihop en grupp på kanske 4-5 stycken svenskar som kan resa tsm.

Ni får gärna skriva till mig på facebook eller på mail om ni är intresserad att följa med oss! :)

http://www.facebook.com/alexander.bruce.568

Eller min email
- (Logga in för att se e-postadress)
2 apr. 2013 20:33
Hej! Jag är också sugen på att resa iväg nånstans i höst.
Australien och även NZ skulle vara spännande, även spanien eller nåt annat land i europa kan va kul.
Skulle vara så kul att komma iväg på äventyr och träffa nya människor och så klart sol, bad och party:)