Australien, Nya Zeeland Nov 2014

Av Sooee
15 maj 2014 23:31
Visningar: 207
Jag skulle beskriva mig som väldigt glad, spontan och lättsam.
Älskar att resa träffa nya människor och att uppleva nya äventyr och ny natur. Är inne på Bali ,Australien, N-Z =) Blir även att söka jobb, men det är mkt som måste planeras och göras innan resan.
Tänkte åka i Nov 2014 då det passar mig bäst, är så taggad! Vore väldigt roligt att få åka/träffa andra som känner samma sak. ;D !
16 maj 2014 10:39
Hej!
Jag är också inne på att resa iväg, vill främst åka till Australien men kan tänka mig andra ställen också! Har du Facebook? Hade varit kul att snacka lite mer där :)
Marwa
Av Kenny85
16 maj 2014 13:08
Hej! Jag och en kompis åker i början av december till australien och ska vara där lite mer än 3 veckor, sen drar vi vidare till NZ lite mer än 3 veckor där också och sen Thailand 2 veckor och avslutningsvis Bali 2 veckor.
Av Juuliaa
12 juni 2014 23:14
Hej! :)

Jag har i princip samma planer som du. Hur länge hade du tänkt ungefär att vara borta?

Jag är sjukt taggad på att åka över till Australien och resa runt där på ett WH-visum för att kunna jobba lite. Sedan dra till Nya Zeeland och Bali också!

Lägg gärna till mig på Facebook så kan vi snacka mer där om du har lust :)
https://www.facebook.com/julia.lindgren.7140
Av Heddsan
18 juni 2014 01:48
Hallå där! Jag är också sugen på samma grej! vill iväg till solen och jobba, har inte hunnit kika så mycket på var, när, hur, tänkte börja med att hitta någon att resa med :) men det här är definitivt åt rätt håll! hade vart superkul!!
Hedvig