Australien, Nya Zeeland, Fiji i början av 2018?

3 sep. 2017 22:24 (redigerad)
Visningar: 85
Hej! Är en tjej på 19 år som letar efter resekompis, är riktigt sugen på Australien men alla mina kompisar som har tänkt att resa är mest intresserade av Asien så det vore kul att hitta någon/några sköna här som är intresserade av att hänga med!

Drömresan är att börja i Nya Zeeland, åka vidare till Fiji, Australien och sen avsluta på Bali men är rätt flexibel! Planerat att åka i början/mitten av januari och sen åka hem igen i början av maj någon gång.

Har tankar om att jobba på en farm i några veckor i Australien då en kompis verkligen rekommenderar det, annars vill jag surfa, dyka och upptäcka så mycket som möjligt, träffa mycket nytt folk och bara ha en skön resa 😄

Tveka inte att skriva antingen här eller på Facebook, Jennie Henningsson, om det låter intressant!
5 sep. 2017 15:06
Hej!

Har samma planer som dig! Om du fortfarande letar efter någon att resa med så hör gärna av dig här eller på facebook! :)

/Nina Holmqvist
7 sep. 2017 22:50
Jag letar oxå reskompis och hade tänkt göra precis som dig! Hör gärna av dig till mig på facebook! / Isabel Havander