Australien mitten/slutet av januari
Hej!
Är en glad tjej som vill upptäcka världen. Söker en resekompis!
Jag har tänkt resa fr. mitten/slutet av januari (har inte bokat biljett) fram till april/maj (eller så länge pengarna räcker).
Genom resan vill jag utforska, dyka, surfa, bungyjamp eller fallskärmshoppning, sola, bada och festa. Helt enkelt njuta av livet!
Hoppas det är någon som vill resa med mig :)
Fb: Hanna Sundström
Kram
Är en glad tjej som vill upptäcka världen. Söker en resekompis!
Jag har tänkt resa fr. mitten/slutet av januari (har inte bokat biljett) fram till april/maj (eller så länge pengarna räcker).
Genom resan vill jag utforska, dyka, surfa, bungyjamp eller fallskärmshoppning, sola, bada och festa. Helt enkelt njuta av livet!
Hoppas det är någon som vill resa med mig :)
Fb: Hanna Sundström
Kram
Hej Hanna! Mitt namn är Caroline och jag är från Göteborg. Jag har varit i Australien i åtta månader nu och i februari vill jag börja resa igen. Jag vill göra östkusten. Cairns - Melbourne och letar efter en reskompis. Har du några planer om vart du vill resa runt och var du ska utgå ifrån? :)
Hej Caroline!
Skriv till mig på fb :) så kan jag skriva mer om mina planer.
Skriv till mig på fb :) så kan jag skriva mer om mina planer.
hej jag vill också åka till Australien i jan/feb tänkte börja med Melbourne och sen åka vidare
försökte lägga till dig på facebook men kunde inte hitta dig men du får gärna lägga till mig där så kan vi prata mer om våra planer facebook: Bonnie Lynn
försökte lägga till dig på facebook men kunde inte hitta dig men du får gärna lägga till mig där så kan vi prata mer om våra planer facebook: Bonnie Lynn
Jag har samma bild på fb som här!
Hittar inte dig bonnie..
Hittar inte dig bonnie..