Australien i mars/april 2017

Av Sannnaa
4 jan. 2017 15:06
Visningar: 372
Hejsan! Är en glad och social tjej på 21 år som är väldigt sugen på att komma iväg och resa lite igen. Har varit 2 vändor till Asien men är nu sugen på Australien! Tanken är att resa östkusten under 1-1,5 månad under mars-april någon gång nu i vår. Jag vill hyra bil och stanna precis där man känner, festa, snorkla/dyka och hitta på massa annat kul! Kille eller tjej spelar ingen roll bara du är en glad person som gillar att vars ute och träffa folk precis som jag!
4 jan. 2017 15:56
Hej!
Jag skulle gärna göra en sådan resa. Är intresserad av barriärrevet, sen vore det kul att ta en sväng förbi brisbane med guldkusten. Skulle du vilja lära dig surfa? För det är något jag gärna hade prövat. Har även hört att festlivet är lovande i Brisbane.

Har körkort så inga problem att hyra bil.

Hör av dig om det låter intressant!
Av Sannnaa
4 jan. 2017 18:39
Ja jag skulle också väldigt gärna vilja se barriärrevet 😍 Har provat att surfa på Bali men skulle verkligen behöva ta en lektion till eller två haha... Låter toppen, har du Facebook så kanske vi kan prata mer där? :)
4 jan. 2017 19:23
Hej tjejer, jag är ute efter exakt samma sak och hänger gärna på!

Är en utåtriktad och äventyrlig person, hade planerat en resa från Cairns, längs med kusten, ner till Sydney med mitt ex men (som ni hör på ex haha) inte kommer att bli av.

Har körkort (och egen bil hemma så är körvan), tar gärna surflektioner och är öppen för det mesta!

Hör av er här eller skriv till mig på Facebook (Amanda Liljevall) om det låter intressant!
Av Sannnaa
4 jan. 2017 20:02
Har skrivit till dig på Facebook Amanda :)
4 jan. 2017 22:33
Hej!

Jag är också ute efter denna resa :)

Jag är äventyrlig och vill alltid se (eller uppleva) så mycket som möjligt under en resa. Surfning låter jätteroligt! Inget jag känt som ett måste, men jag hänger gärna på. Försöker lära mig att kite-surfa här hemma så jag är van att leka i vatten.

Jag har också körkort och är körvan!

Hör gärna av er här eller på facebook (Aime Vesmes) om ni vill prata mer :)
7 jan. 2017 13:03
Åh är också intresserad!! Har ni pratat vidare om något? Är också körvan så inga problem där. Fyller 20 i april, älskar att resa och uppleva nya saker. Var iväg en månad i Asien alldeles nyss och längtar ihjäl mig efter Australien!

Heter Denise Moe på Facebook eller denisenmoe på Instagram :)
Av Sannnaa
7 jan. 2017 17:55
Hejsan! Vad kul! Vi har börjat prata lite på Facebook så lägg till mig så lägger jag till dig där, Sanna Svensson :)
Av Kkkalle
8 jan. 2017 01:33
Östkusten har alltid varit en dröm, dyka, festa, barriärrevet, byronbay, gold coast, brisbane, rainbow beach, fraser Island, Whitasundays, Cairns! Tog studenten sommaren 2016 och alla mina vänner antingen pluggar eller inte är tillräckligt äventyrliga för att åka på en sådan resa... Därför söker jag trevligt och öppet folk att resa med! Är helt galen i östkusten och har läst på om massor med saker man kan göra osv
Av Jakobw
9 jan. 2017 14:48
Jag är rätt sugen på östkusten och främst barriärrevet också, oavsett om vi skulle välja att resa tillsammans eller inte hade det varit kul att snacka med någon som tänker som jag. Hojta till om ni tycker det låter som en bra idé!
9 jan. 2017 16:12
Hej Sanna!! Jag är också väldigt intresserad av samma som ni pratar om. vad heter du på Facebook så kan vi prata mer där? :)
9 jan. 2017 16:18
Hej jakob och "mattepatte", lägg till mig på facebook (amanda liljevall) så lägger jag till er i vår gruppchat!
Av Hanna8
9 jan. 2017 16:30
Hej! Gud vad kul detta låter, det är exakt det jag har tänkt. Australien lockar extremt och att testa surfa, snorkla och festa i ett paradis låter inte fel. :) Vad heter ni på fb?
Av Jakobw
9 jan. 2017 16:47
Ska ha lagt till dig nu!
9 jan. 2017 17:10
Hittar dig inte Jakob, kan du skicka förfrågan igen? :)
10 jan. 2017 20:36
Hej!
Jag är verkligen intresserad av detta resmål! Har ni någon grupp så vill jag gärna vara med!
Isabelle Behnke Srb heter jag där
Av Kkkalle
11 jan. 2017 22:39
Tja!!!

Låter jäkligt intressant!! Har ni någon grupp deltar jag gärna!!
Medlemmen har tagit bort svaret