Australien i feb

Av Sofiia
5 nov. 2014 13:30
Visningar: 192
Hej! Hade tänkt att dra till Australien i början av feb och har precis som många andra ingen i min närhet som vill hänga på. Har varit och backpackat i Australien för två års sen och kände direkt när det var tid att åka hem att jag inte var klar med detta underbara land! Är öppen för förslag men något jag måste checka av min bucketlist är The great ocean road! Planen är att stanna i en månad och bara njuta av landet. Skulla vara sjut kul att ha någon att resa ihop med, så tvecka inte att höra av er!

Sofia
20 nov. 2014 15:10
Hej Sofia!

Linda heter jag och planerar att dra själv till Australien! Jag vill resa runt i 1 månad och sen har jag en bekant jag ska bo hos några veckor. Kanske vi skulle kunna dra runt lite tillsammans? Har du lust att prata mer kan du lägga till mig på Facebook (Linda Widebeck) så kan vi ju se om vi tänker oss liknande resor!

Med vänlig hälsning,
Linda
22 nov. 2014 10:01
Hej Sofia! Jag har själv aldrig varit i Australien, men skulle gärna vilja dra dit. En månad där hade varit najs! Jag är en tjej på 19 år som vill komma från vinterkylan här i sverige. Sola, bada, slappa och bara ta det lugnt är ju drömmen. Hör av dig så kan vi snacka mer :-)
23 nov. 2014 16:15
Hej Sofia! Jag själv var i Australien 2013 och backpackade. Jag känner precis som du att det finns så mycket mer att utforska! Jag själv var aldrig i Melbourn. Jag skulle vilja ta dykcert. i stora barriärrevet. Du kan väl höra av dig så kan vi prata mer?

Mvh Nellie
26 nov. 2014 17:06
hej jag söker reskompisar att åka med eftersom inga av mina vänner är sugna att åka iväg, jag har vart i Australien och backpackat i 4 månader men längtar tillbaka varje dag och finns mer för mig att se där känner jag!
skulle vara kul att dra ner några och resa runt och uppleva Australien ännu mer! :D
skriv gärna till mig på Facebook annars Emma Lundell :)
15 dec. 2014 23:29
Hej!

Jag är också sjukt sugen på en tripp till Australien, tänker mig också ungefär en månad! Har aldrig varit där men skulle också gärna åka Ocean road och framförallt bara njuta, uppleva och ha det bra! Vore skoj att ha någon rolig att resa med, har du planerat något mer? Finns på FB, Sara Kihlberg ! :)