Australien höst 2015

28 apr. 2015 18:48
Visningar: 419
Hej!
Nuuuu är det såhär att jag har planer på att bege mig mot australien i september någon gång, men det hade varit så jäkla mycket trevligare att ha ressällskap, och då ingen av mina vänner har tid/råd så tänkte jag att det finns ju galet mycket härliga människor här ute i landet, och säkert en hel del som vill göra samma sak!

Jag är en spontan, glad o rastlös typ som tycker om att ha kul och hitta på massa galet, festa och roa mig! vill även uppleva fina platser (och måste lära mig surfa!!) och reser gärna med någon som är någorlunda lik mig :'D
Fyller 24 i augusti men hur gammal du är eller om du är kille eller tjej eller om ni är ett helt gäng spelar ingen som helst roll!

Hör mer än gärna av dig om det låter som vi skulle ha en förjäkla grym höst/vinter tillsammans! Skriv här eller på facebook, Fanny Ekholm heter jag där!

PUSS O KRAM,
28 apr. 2015 19:40
25 bast här! Men känner mig som 20! haha, jag drar 30 oktober till Cairns och tänkte backpacka ner till Sydney och verkligen testa allt kul som dyker upp på vägen! Träffa massa kul folk och bara njuta av livet!
Lära mig surfa är prio ett!

skickade ett FB medelande, kram! :)
3 maj 2015 12:14
Hej!

Skickade meddelande på Facebook :D
Av Aliceb
8 maj 2015 20:53
Hej! Jag planerar också att åka till Australien någon gång i slutet av september! Tänker först och främst och till Sydney och jobba lite till en början. Vore ju superkul om man hade någon att åka ner med :))
Mvh Alice
11 maj 2015 22:43
Har också planer på Australien, se mig om och åka vidare runt om i Aussie. Även utforska delar runt omkring som NZ, Indonesien och stilla havet. Vill också lära mig surfa. Tror vi är lika då vi känns likadan till vardags. Spontan, galen :)
21 maj 2015 10:37
Har skrivit PM! Om någon annan är sugen på samma så skriv PM till mig. Ellinor Fagerholm på fb! :D
25 maj 2015 02:46
Hur länge hade du tänkt vara borta? Tänkte du bara resa eller jobba? :)
Av Molle91
2 juni 2015 09:14
Här har du resesällskap!!!:D jag e 24år, lagom tjock å redo för äventyr! Jag har oxå tänkt å dra ner t Australien runt sept/okt för resa och jobb(man måste ju skaffa cash så man kan göra alla vilda grejer!) tänkt å ta en tripp t NZ oxå å se vad det har å erbjuda! Hör av dej om du vill ha sällskap oavsett om det bara är för 1 dag eller flera månader. Malin Norling på fejjan. Over and out!
2 juni 2015 15:10
ja ha planer på att åka tillbaka till australien efter sommaren för ja saknar de så mkt och tar gärna med mig rese sällskap :D