Sebastianwallin,
24 juli 2013
Updaterad av J0rdenrunt
för 11 år sedan
Hej!
Jag och flickvännen planerar att göra följande resa nästa år:
Bangkok
28 januari - 6 februari (flyg till BKK och hotell på Koh Chang är bokat och klart)
Tanken är att vila upp sig från studier, arbete och dylikt .
------------------------------
Australien
7 februari - 21 ...
Updaterad av Ziesta
för 11 år sedan
Hej
Jag planerar en resa tillsammans med min mamma på ca 5 veckor till Australien och Hawaii och eventuellt Nya Zeeland.
* Först och främst skulle jag vilja ha tips på boende i dessa länder. Länderna är ju stora och har mängder med städer att bo i men vi funderar på att hyra semesterboende ...
Australien
Dagmar76,
28 nov. 2008
Updaterad av Jesperw
för 15 år sedan
Är det någon som har flygit till Australien med ett stopp på Hawaii? Ungefärligt pris? Hur bokade du biljetten - internet, resebyrå?
hälsar
Dagmar ... Jesperw: Som sagt, kontakta din resebyrå - de hjälper dig på bästa sätt! ... El: Skulle rekommendera dig att vända dig till en resebyrå och ta ...
Kuba
Ellisnor36,
23 okt. 2019
Updaterad av Ellisnor36
för 4 år sedan
Hej! Planerar att resa till Kuba om ett år, kommer vara borta i ca ett halvår. Begick ett brott 2012 och fick böter och villkorlig dom. Kan jag få problem med att komma in i landet? Har försökt få tag på ambassaden i sthlm utan framgång. Eller vet ni vem jag kan kontakta med den här frågan? Tack! . ...
Updaterad av Faalk
för 9 år sedan
Hej,
Min man fyller 40 i febr 2015 och vi kollar nu vart vi skulle kunna åka.
Funderar på Los Angeles, San Francisco sedan flyg vidare till Hawaii..
Men är rätt fundersamma om man kan åka dit i februari... Vill ju ändå ha lite värme...
Hur är vädret i L.A, S.F i februari? Jag vet om att man ...
Australien
Din,
3 mars 2013
Updaterad av Gunstromjoanna
för 11 år sedan
Hej!
Är det någon som vet hur långt innan man bör boka flygbiljetter till Australien?
// Anna
... Worldofmarie: Så tidigt som möjligt. Men det går först omkring 11 månader före. Så försök göra det 8-10 månader före om du kan. ... Din: Okej tack så mycket för svar! vi har hört av oss till ...