Australien 2016/2017

6 aug. 2016 16:57
Visningar: 119
Hej! Är en 20-årig tjej som är väldigt sugen på att dra ut och resa, främst är jag sugen på Australien men kan tänka mig att åka över till Nya Zeeland när man ändå är på andra sidan jorden liksom. Vill gärna vara borta i någon månad, men inte alltför längre heller. (ca 2-3 månader) Jag vill åka runt och upptäcka olika städer, både stora som små, kolla in all djur o natur som finns och se så mycket som möjligt och ha superkul! Någon som är sugen på att göra något liknande?
7 aug. 2016 17:51
Åh jag har liknande planer! Åker till Bali i november och sen Australien i december och 2 månader framåt, vill även se nya Zeeland.. Sen hade det varit nice att avsluta i Thailand 😊 hör av dig om du vill prata mer! Alice Hedin på Facebook
5 sep. 2016 22:26
Hej! Låter ungefär som något jag vill göra! Har också tänkt resa runt två månader och kan tänka mig åka iväg i februari-mars! Hör av dig! :)
/Ellinore
13 sep. 2016 09:40
Hej! Jag vill göra exakt samma! När hade du tänkt åka? Jag skulle gärna åka typ i mitten av November-ish. :)
14 sep. 2016 11:12
Är också inne på samma spår! Tänkte åka i januari och vara borta i 2-3 månader :) Hör av dig på FB Felicia Lindvall
24 sep. 2016 12:44
Hej!
Åh jättehärligt! Har samma tankebanor, i vilket fall australien och typ öskusten november - Januari, har jättegärna resesällskap! Hoppas på Sydney runt nyår! Hör gärna av dig :)
Medlemmen har tagit bort svaret
19 okt. 2016 12:29
Åh det lät exakt som det jag sugen på!

Vill åka ner i januari och stanna några månader. Du får jättegärna höra av dig här eller på fb :) (Frida Bergström)