Filippinerna
Eirat,
29 sep. 2019
Updaterad av Shirmixis
för 5 år sedan
Hej!
Jag ska till Puerto Princesa för att möta mina vänner där. Jag åker själv från Arlanda och mellanlandar i Manila där jag har 10 timmar innan nästa flyg går. Jag undrar hur flygplatsen där ser ut, finns det något att göra? Stolar att sova i? Wifi? är det tryggt att vara där själv på natten? ...
Filippinerna
Lindag,
18 apr. 2014
Updaterad av S_andersson
för 5 år sedan
Hej, har försökt leta reda på hur man tar sig bäst från malapascua till bohol? Någon som har koll?
Planen är att vara två -tre nätter i manila (jag vet att många tycker detta är onödigt men jag vill verkligen) och sedan åka ut till malapascua i 4-5 dagar för avkoppling och dyk och sen avsluta ...
Filippinerna
Rasmusrolfmark,
7 jan. 2018
Updaterad av Dsteisjo
för 6 år sedan
Hejsan!
Om cirka en månad ska jag och min flickvän åka till Filippinerna. Vi ska först vara i Manila några dagar men sedan vill vi flytta oss till El Nido. Hur tar man sig dit enklast, billigast och snabbast?
... Diana1000: >Citerat från Thereseca:
>Hej Rasmus!
>
>Jag var nyss i Manila med ...
Filippinerna
Susmyh,
11 juni 2016
Updaterad av Diana1000
för 7 år sedan
Vi ska resa mellan Manila-Phuket. Hur lång väntetid skulle du rekommendera på Manilas flygplats?
... Diana1000: Här hittar du en hel del svar på dina frågor https://robertl98.wixsite.com/filippinerna-guiden ... Andersoylva: Antar att ni redan klarat av er resa, men skriver ändå för att hjälpa ...
Filippinerna
Jossan82,
1 feb. 2016
Updaterad av Melonberry
för 7 år sedan
Hej,
vi har liteplaner på Filippinerna men vet inte vilken ö man ska välja? Viktigt att barnvänlig strand , hyfsad standard på boende. Viktigt att det är lugnt inget partyområde. Men med lite restauranger i närheten.
Vi e 10v o 3barn.
vill gärna ha tips:)
Mvh Josefine ... Melonberry: > ...
Filippinerna
Webba,
10 nov. 2016
Updaterad av Ssoder
för 7 år sedan
Hej!
Vi är två grabbar som ska ta oss an Filippinerna enl. ovan. Vi hade tänkt oss Boracay i några dagar men mer än så är inte planerat Tips på rutt med start och mål i Manila mottages tacksamt! Vi gillar om det finns lite uteliv, bra dykning, trekking,, golf och vackra stränder såklart.
Även ...