Gambia
Robzon,
5 mars 2011
Updaterad av Canada2000
för 9 år sedan
Vi var i Gambia för första gången nu i februari och tänkte dela med oss av lite lärdomar.
Hotellet:
Vi bodde på Sun Beach Hotel vid Cape Point, Bakau. Ett ganska litet hotell med bra grundstandard. Lite slitet, men inget som störde mig. Personalen var hygglig och läget måste vara bland det bästa ...
Gambia
Pernilla1970,
11 juni 2016
Updaterad av Jocksson
för 8 år sedan
Jag och min kille ska dit i höst.
Undrar lite vad man kan göra där och vilka matställen som är bra.
Vad ska man akta sig för?Med vänlig hälsning, Pernilla ... Jocksson: Hej ! Är nyfiken på om man vågar sig till frissan eller fixa naglar i Gambia ? Om Spa behandlingarna är värda att pröva på ? ...
Gambia
Reslustkvinna,
21 okt. 2015
Updaterad av Alexxx
för 8 år sedan
Hej,
finns inga nyare trådar om Gambia och jag skulle vilja höra lite vad ni tycker om landet, var man ska bo, finns nåt att se/göra utom att sola/bad, maten, äta på restauranger mm.
Har hört lite blandat tidigare och vill höra hur läget är nu 2015.
Tacksam för dina tips och råd. ... Alexxx: ...
Gambia
Emelie2,
23 jan. 2013
Updaterad av Flyingnurse
för 11 år sedan
Hej,
Tänkte åka till Gambia i mitten på mars med min sambo.
Har redan läst massor men vill ändå fråga:
Vilka stränder är de bästa tycker ni? och vilken "ort" är trevligast att bo i?
Vill försöka välja ett hotell med så bra läge som möjligt även om det sedan är enkelt att ta dagsturer... :)
...
Gambia
Miamaria19,
6 feb. 2011
Updaterad av Tinttiran
för 12 år sedan
Hej,
Nu ska jag lämna Europa för första gången för en resa till Gambia, då jag är helt ny på området skulle jag verkligen uppskatta tips om vad man absolut inte ska missa i allt från sevärdheter till mat och vad man bör tänka på för att inte hamna i oönskade situationer.. =)
Är det någon mer som ...
Gambia
Kiita,
4 juli 2010
Updaterad av Travel_chick
för 13 år sedan
Hej! Jag och min sambo åker till Gambia i början av februari 2011!
Är verkligen jätte spänd och sitter och läser allt jag kommer över om Gambia!
Nu var det mer än ett år sedan någon aktiv Gambiatråd var igång, så sätter igång en ny. Undrar om någon mer åker till gambia i februari?
Vad bör ...