Asienresa november/december

19 juni 2018 17:45
Visningar: 157
Hej!
Jag har kolla lite på resor v.45- 50/51 ungefär- ganska flexibel med datum men vill dock vara hemma innan jul. Jag var i Thailand med pojkvännen i februari/mars och föll pladask för den naturen (och maten). Jag vill mest kolla om det är någon annan än jag som vill åka ut på en resa i Asien ungefär samma tid som mig? Och i så fall kanske man kunde åka tillsammans :)

Jag heter Johanna och är snart 20 fyllda år. Jag bor i en liten stad utanför Göteborg och jobbar som elevassistens på en särskola och även personlig assistent på kvällar och helger. Jag tycker om att vara aktiv och hitta på grejer, helst ska det hända saker hela tiden. På min semester skulle jag uppskatta dagar där man hyr kanot, moped, vandrar eller snorkla. Något partaj är ju också roligt men inte prio ett för min del. Min tanke är att bo på hostels och liknande för jag är inte gjord av pengar. Sedan är jag ganska flexibel så man kanske kan planera ihop något roligt tillsammans? Hör gärna av er :)
22 juni 2018 23:44
HeJ!
Jag är väldigt taggad på att åka iväg till Asien och resa runt lite!
Du kan gärna höra av dig så kan jag berätta lite mer om mig själv! :)
23 juni 2018 02:21
Hejsan! Åh har länge funderat på att åka men inte haft någon i min närhet som nappat. Vill också åka i nov/dec men flyttar ev till USA i början av februari så måste vara hemma vid jul för att börja ordna med visum. Skulle vilja bagpacka i Asien i 5-6 veckor också. (Thailand framförallt)

anyway, heter Madelene Glaad och är 22 år från Jönköping. Jobbar i receptionen på hotell. Jobbade utomlands för fritidsresor 4 säsonger men varit hemma i drygt 1,5 år men känner att det är dags för nya äventyr. Är social och väldigt lätt anpassad. Gillar att vara spontan & testa nya grejer. Har dykarlisens & skulle vara grymt att snorkla en del där nere.

Heter Madelene Glaad på fb, du får gärna kontakta mig där så kan vi kanske prata mer?

Ha en fin dag :)
23 juni 2018 02:22
btw, har en header med mig & en surfbräda & axelkort röd/brunt lockigt hår på profilbilden. Finns inte så många Madelene Glaad heller för den delen
27 juni 2018 21:43
Citerat från Leiateysse:
HeJ!
Jag är väldigt taggad på att åka iväg till Asien och resa runt lite!
Du kan gärna höra av dig så kan jag berätta lite mer om mig själv! :)
Hej! Kan jag skriva till dig på facebook? :)