Asien under hösten
Hej!
Jag vill gärna åka till Asien i höst och hoppas på att hitta en resekompis! Jag tänker ungefär något sånt här (men är öppen för förslag!): Vara borta ungefär 3 månader oktober-december. Jag vill inte stressa runt för mycket men tänker kanske 3 länder så kan man resa runt inom länderna sen.
Jag vill (inget av dessa är något måste så är flexibel och planerar gärna med någon annan): Ta det lugnt ibland, se nya kulturer, prova nya saker i äventyrsväg, dyka och se andra djur (djurvändligt safari då inte på zoo, kanske vara på ett yogaretreat några veckor, festa ibland. Platser jag tycker låter intressanta är Burma, Sri Lanka och Bali men är även där öppen för förslaf!
Vill göra en övergripande plan innan man åker men lämna det mesta öppet så man kan upptäcka saker på plats!
Jag vill gärna åka till Asien i höst och hoppas på att hitta en resekompis! Jag tänker ungefär något sånt här (men är öppen för förslag!): Vara borta ungefär 3 månader oktober-december. Jag vill inte stressa runt för mycket men tänker kanske 3 länder så kan man resa runt inom länderna sen.
Jag vill (inget av dessa är något måste så är flexibel och planerar gärna med någon annan): Ta det lugnt ibland, se nya kulturer, prova nya saker i äventyrsväg, dyka och se andra djur (djurvändligt safari då inte på zoo, kanske vara på ett yogaretreat några veckor, festa ibland. Platser jag tycker låter intressanta är Burma, Sri Lanka och Bali men är även där öppen för förslaf!
Vill göra en övergripande plan innan man åker men lämna det mesta öppet så man kan upptäcka saker på plats!
Hej!
jag sitter med samma tankar :)
Se kontraster, stor städer coh stränder, dyka och se se kultur :)
Jag heter Amanda, är 24. Allmänt trött på min vardag här i Sverige.
Kram
jag sitter med samma tankar :)
Se kontraster, stor städer coh stränder, dyka och se se kultur :)
Jag heter Amanda, är 24. Allmänt trött på min vardag här i Sverige.
Kram
Hej! :) jag är intresserad av exakt samma sak. Skriv gärna till mig på Facebook, Elin Wannong :)
Skriver en uppdatering så tråden väcks till liv igen! Har pratat en del med Elin härifrån fast genom facebook. En idé skulle kunna vara Laos - Vietnam - Kambodja - Thailand. Jag vill helst resa från Sverige 1/2a veckan i oktober eftersom jag slutar jobba den sista september. Jag vill gärna åka till Burma också, så då kanske jag kan åka till Burma i mitten på oktober och möta upp Elin (och fler om nån vill med) i t.ex. Laos i November! Är det någon mer som är sugen på något liknande? Eller har förslag på andra länder och vill åka i mitten på Oktober?
Hejsan! Jag har slängt iväg ett fb - meddelande till dig Ellen :) reser just nu själv i Indonesien men letar efter sällskap för resterande delar av resan. Hade varit superkul om man blev ett gött gäng som kunde resa runt tillsammans!