Asien till hösten/våren

21 juni 2016 10:30
Visningar: 119
Hej! Jag heter Elin Wannong, är 22 år och är bosatt i Örebro. Jag är en väldigt positiv, energirik och glad person som älskar att resa. Efter 3 år avklarade på universitetet är jag nu redo för nya äventyr. Skulle vilja åka hösten 2016 eller våren 2017 och besöka bland annat Asien och Australien och kanske nya Zeeland :) länder i Asien jag tänker mig att besöka är bland annat Thailand, Vietnam, Laos, Kambodja, Kina, Sri lanka osv. Men är väldigt öppen för förslag! Tänker mig att vara borta i iaf 3 månader men saknar någon att resa med eftersom vännerna är upptagna med antingen jobb eller studier. Finns det någon som är intresserad av en liknande rutt och vill åka i höst eller vår? Hör gärna av dig! :)
22 juni 2016 17:34
Hej! Jag är inne på samma spår! Vill åka i slutet av september/början av oktober och köra Asien! Vill du prata vidare så lägg till mig på Facebook 😊 Fanny Ryhman
23 juni 2016 10:32
Hej!
Jag är 20 år och är också sugen på att resa runt lite i Asien och är öppen för förslag. Jag tänkte åka någongång under hösten. Hör gärna av dig till min mail (Logga in för att se e-postadress)
25 juni 2016 15:25
Citerat från Carolinas:
Hej!
Jag är 20 år och är också sugen på att resa runt lite i Asien och är öppen för förslag. Jag tänkte åka någongång under hösten. Hör gärna av dig till min mail (Logga in för att se e-postadress)
Har mejlat dig! :)
26 juni 2016 09:34
Hej! Jag har haft som plan att resa runt lite i Asien i ungefär 2-3 månader, blev precis av med min egentliga reskompis och letar därför efter nya. Jag har inga större planer hittills utan vill mest bara se så mycket som möjligt. Hör gärna av dig ! :)
Min mail är (Logga in för att se e-postadress)
Av Pinkwii
26 juni 2016 10:21
Hej! Är sugen på samma sak. Vill åka nov-mars (ungefär 4 mån.). Resa runt i Asien och eventuellt Australien/Nya Zeeland.
Vill uppleva saker, sol&bad, fest och utflykter!
Låter det intressant så hör av dig =)
Hälsn. Karin
26 juni 2016 11:30
Citerat från Elinstenqvist:
Hej! Jag har haft som plan att resa runt lite i Asien i ungefär 2-3 månader, blev precis av med min egentliga reskompis och letar därför efter nya. Jag har inga större planer hittills utan vill mest bara se så mycket som möjligt. Hör gärna av dig ! :)
Min mail är (Logga in för att se e-postadress)
Jag har mejlat dig! :) du kan även lägga till mig på fb om du vill. Heter Elin Wannong :)
26 juni 2016 11:31
Citerat från Pinkwii:
Hej! Är sugen på samma sak. Vill åka nov-mars (ungefär 4 mån.). Resa runt i Asien och eventuellt Australien/Nya Zeeland.
Vill uppleva saker, sol&bad, fest och utflykter!
Låter det intressant så hör av dig =)
Hälsn. Karin
Vad roligt att du också är intresserad av Asien! Vart vill du åka? :) vi kanske också kan prata vidare på facebook? Heter som sagt Elin Wannong där :)
26 juni 2016 12:03
Hej! Vet ej om ditt inlägg gäller killar också men jag hade planerat in typ samma länder. Har flyg bokat den 4e september som jag skulle åka med en kompis som nu har dragit sig ur. Så söker någon eller några att ansluta med där borta eftersom jag redan ha flyg bokat.
Om du är intresserad så finns jag på mail (Logga in för att se e-postadress) eller facebook https://www.facebook.com/antonsallad
Trevlig resa oavsett! =)
26 juni 2016 12:22
Citerat från Antonjos:
Hej! Vet ej om ditt inlägg gäller killar också men jag hade planerat in typ samma länder. Har flyg bokat den 4e september som jag skulle åka med en kompis som nu har dragit sig ur. Så söker någon eller några att ansluta med där borta eftersom jag redan ha flyg bokat.
Om du är intresserad så finns jag på mail (Logga in för att se e-postadress) eller facebook https://www.facebook.com/antonsallad
Trevlig resa oavsett! =)
Har skrivit till dig på Facebook :)
Av Agnesv
6 juli 2016 22:54
Hej!

Jag vill väldigt gärna dra till Thailand i januari och kan även tänka mig Australien och Nya Zeeland. Tänkte vara borta ca 4-5 månader.

Skriv på fb om du är intresserad :) Agnes Verlehag