Asien/Sydamerika 17/18

13 juli 2017 22:54
Visningar: 129
Hallå!
Vill du uppleva fantastiska stränder, vandra genom berg, träffa nya bekantskaper och sitta på sköna uteställen och njuta av en paraplydrink eller bara ligga på stranden och slappa?
Häng då med mig på en backpackning resa!

Jag har inte bestämt mig ifall det blir Asien/Sydamerika ännu, är öppen för förslag!

Jag heter Manda, är en 23 årig lättsam, glad och pratsam person från Göteborg. Jag har tänkt att ge mig ut i världen i november och vara borta mellan 3-4 månader.

Hör av dig om du har samma mål som mig!
// Manda :)
23 juli 2017 19:19
Hej Hej!
jag har inte heller bestämt mig vilket som är bäst ännu men helt klart intresserad, är det november som är skrivet i sten eller är det kanske oktober? :)
Jag är en 27 årig nyexaminerad äventyrare som letar efter någon att åka med, har inte tidigare backpackat men varit i en del länder ( oftast på ställen dit vanliga turister inte åker).
Ditt upplägg får en att tro att du har bra koll på vad som gäller för en kul resa.
Min enda erfarnhet av backpacking har väl typ varit vandring i skog eller militärtjänst men annars är det rätt illa med det faktiskt.
Ser fram emot att höra av dig
Mvh
Markus
23 juli 2017 23:55
Hej, jag är inne på en backpack-resa i Asien. Vet inte om du har bestämt dig för om det blir Asien eller Sydamerika än. Men är du intresserad kanske vi kan prata mer via FB? 😃
26 juli 2017 23:34
Hej! Är också sugen på att backpacka och hitta på massa äventyr, har du bestämt dig för om de blir sydamerika eller Asien?
13 aug. 2017 12:14
Bara lägga till mig!:)>Citerat från Novaydehall:
Hej, jag är inne på en backpack-resa i Asien. Vet inte om du har bestämt dig för om det blir Asien eller Sydamerika än. Men är du intresserad kanske vi kan prata mer via FB? 😃
13 aug. 2017 17:02
Hej.
Jag vill ut och backpacka men inte bestämt mig var, öppen för förslag, men som du skriver -slappa lite, vandra över berg mm 👌🏼
14 aug. 2017 15:44
Hej!
Jag står å väger mellan dessa destinationer själv men vill gärna hitta någon/-ra att resa med! Något mer taggad på Sydamerika då jag tidigare varit i delar av Sydostasien, men de är en plan B!
Jag är 24 år, pluggar men har tagit uppehåll. Vill också resa en 3-4 månader, min deadline är att jag ska vara tillbaka i plugget i mitten på januari, men skulle gärna kunna dra iväg så snart som möjligt! Längtan är stor :D
Sanne Jakobsson på facebook om de är lättare att snacka där!