Asien, resekompis !!

Av Mowglly
18 mars 2015 20:34
Visningar: 210
är en ressugen tjej på 20 år från Halmstad som tänkt ge mig på Asien. planer att plugga till hösten i Stockholm men måste iväg och backpacka innan !
tänkt mig två tre månader, Thailand, bali, laos you name it ! alla förslag och ideer är välkomna ! äventyra, ha kul, möta folk, uppleva, festa, backpacka , allt ska göras !
hör av er !
29 apr. 2015 12:28
Hej!
Jag är en tjej på snart 20 år från Stockholm som ville hitta resesällskap till Asien juni-september ungefär. Jag började plugga i Stockholm hösten 2014 och vill passa på att resa lite nu i sommar då det är enda tiden jag har möjlighet till det. Tänker mig en resa som startar i Bangkok i början av juni för att sedan resa ner till Malaysia, Bali osv varvet runt typ. Hör gärna av dig om du skulle vara av att snacka mer, så kanske vi kunde resa tillsammans eller iaf ses någonstans :)
Hälsningar Sofia
22 maj 2015 23:38
Tjena!
Dina planer låter exaakt som mina planer!? ( till och med haft tankar på att börja plugga i sthlm senare)
Vill dra iväg i höst när det passar bäst.
Och passa på att vara borta så länge som möjligt.
Omkring 3-4 månader gärna.

Hade varit grymt att hitta någon som är likasinnad att dela resan med!
Och jag håller självklart med dig om allt du skrivit ovan, allt ska göras!

Maria Persson, Båstad om du vill höras mera på fb.
Blank profilbild för tillfället.
25 maj 2015 02:39
Är också väldigt sugen på att resa! Asien har alltid stått högt upp på listan, men har precis som du ingen som har möjlighet att följa med.
Jag skulle kunna tänka mig att åka i september och vara borta 2-3 månader :)
26 juli 2015 20:20
Hej jag är kanske rätt sent ute men jag är en grymt ressugen pöjkspoling på 24 bast som tänkte resa nu i höst med start på Bali den 1okt. Men har inte någon reskompis o dela minnen upplevelser och äventyr med! Jag planer vara borta 6 månader så hade varit kul o haka på er!
Ni har planerat er rutt redan kanske men jag är flexibel!
Hör gärna av er:)
/Filip mathiasson